Gå til innhold

svart hår, halveis blek hud, blå øyne?


Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg har lyst på en endring i hårstilen min, og tenkte da på svart hår.

 

Jeg har mørkebrunt hår til vanlig, med en normal hud(ikke for blek, men ikke akkurat brun heller).. Dere ser litt hvordan den ser ut på bildet.. Og blå øyne. Ville det vært dumt av meg, at jeg kanskje ville sett mer syk ut enn det ville blitt pent?

 

Og helst ikke kom med slike kommentarer som "det er emo" o.l. Det er snakk om svart hår, ikke en stil.

Endret av Monicaott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man har nogenlunde blek hud burde man ikke farge håret sort. Iallefall ikke nå når sommeren slutter snart og det blir mørkere. Om du spørr en frisør tror jeg de hadde sagt det samme, dog jeg ikke har sett mer en avataret dit, så synest jeg håret ditt var flott sånn det var der :)

 

Blir lett voldsomt med sort hår på folk som er litt bleke, men for all del, det er jo bare å prøve, men mitt råd er: Leave it as it is :)

Lenke til kommentar

Takk for alle svar! Det at det ikke passer til bleke folk blir litt feil da. Japanesere er bleike som bare det. Men det kommer veldig ann på hvilken hud man har. Jeg selv har ganske plettfri hud, så det gikk bra. For farget det i en mellomfarge mellom mørkebrunt og svart med rødtone i. Aldri vært mer fornøyd før! :thumbs:

Endret av Monicaott
Lenke til kommentar
Takk for alle svar! Det at det ikke passer til bleke folk blir litt feil da. Japanesere er bleike som bare det. Men det kommer veldig ann på hvilken hud man har. Jeg selv har ganske plettfri hud, så det gikk bra. For farget det i en mellomfarge mellom mørkebrunt og svart med rødtone i. Aldri vært mer fornøyd før! :thumbs:

 

 

Post ett bilde da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...