fredd5050 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 har ett program som står jeg skal ta medium bred benkpress,,, hvordan skal jeg ha grepet da?? hvor bredt? breiere eller mindre breiere enn vanlig benk ??noen som har film ? ;P Lenke til kommentar
creaT Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) skal du ikke bare årne en ny tråd der det står "spørsmåls loggen til fredd5050" blir vell et sted mellom bred benk og smal benk det da! Endret 6. august 2009 av creaT Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Bare tenk jo mer bredere du går jo mer bryst trener du. Tror nok at medium bred er akkuratt som vanlig benkpress, ikke for bred og heller ikke for smal. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Skulderbredt tipper jeg. Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Mediumbredt er stort sett midt i mellom smalt og vanlig(bredt) grep. Skulderbredt er smalt grep, såkalt smalbenk. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Finn deg et nybegynnerprogram heller. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ganske enig med hagfors, finn deg et ferdiglaget program og slutt å lag tråder. Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Ganske enig med hagfors, finn deg et ferdiglaget program og slutt å lag tråder. ehh? jeg har alerde ett ferdiglagt program Lenke til kommentar
creaT Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Okei har du allerede det du ja. få se programet da? Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Okei har du allerede det du ja.få se programet da? http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=581 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Det der er et program for viderekommende, som ikke passer for deg. Etter alle de trådene du har laget så høres du ganske ut som en nybegynner. Beklager, leste ikke hele tråden. Endret 9. august 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå