1i1i1i1i1 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hei! Som beskrevet har jeg ett lite problem med en Achievements i Gta 4. Jeg har nettopp rundet spillet da jeg har lyst til og lure til meg litt Achievements Navnet på Achievementen er (You Got The Massage). Jeg skal finne de bilene Stevie tekster til meg på telefonen vis jeg ikke tar feil? Denne meldingen har jeg nok fått tidligere i spillet men kan vel finne bildene fordi vell? Men iallefall har jeg funnet PMP 600 som jeg fikk beskrevet på meldingen. Men garasjen lukker seg ikke opp når jeg kjører der. Jeg har prøvd med alle slags farger på bilen osv. Men den vil ikke åpne seg? Kan det være fordi jeg har rundet det og at jeg måtte ha gjort tidligere? Kan noen hjelpe meg? Takker for svar Endret 6. august 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) hmm rart Å finne de bilene er jo ikke en del av hovedkampanjen og de fleste gjøre vel det etter de har runda spillet tipper jeg..? Men når du bevisst kjører og henter bilen og du er blitt bedt om å kjøre til Stevies garasje skal den jo åpne seg. Når du har sett på gps'en i bilen viser kartet at målet er med garasjen hans? Endret 6. august 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hmm.. Merkelig sier jeg. Men jeg kan ikke svare på den meldingen jeg fikk av han Stevie, Dette står det på meldingen (Brucie gave me your number. Said you were looking for work. This PMP 600 is always parked down a lane in the Exchange district. It's just asking to be swiped.) Også et bilde under av den type bil jeg skal hente. Er det noe jeg kansje ikke har gjort? Det går ikke an og ringe han Stevie heller? Endret 6. august 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har du funnet og tatt bilen i Exchange District eller berre funnet ein PMP 600 i trafikken? Du må ta bilen som er vist og forklart. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg har tatt en fra trafikken.. Ok men jeg har ikke peilling hvor Exchange district ligger. Kan noe prøve og forklare meg hvordan jeg kan finne den Endret 6. august 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) For å gjere det veldig lett kan du berre bruke dette kartet der alle bilane er lokalisert: http://www.gta4.tv/img/content/1015.jpg Denne tråden minner meg på at eg ikkje har skaffa meg LAD endå, må gå gjennom det snart. Endret 6. august 2009 av Zeph Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Takk for all hjelp folksens.. Fant nettopp ut hva jeg skal gjøre, Har funnet bilen og skal parkere den nå TakkTakk Endret 6. august 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Sånn nå er bilen levert. Men hvordan skal jeg finne en ny oppgave ringer han,meld,epost? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det går seks ingame timar frå du leverte bilen til du får ny tekstmelding. Du kan gå til eit safehouse og sove deg gjennom timane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå