Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg ta kontakt eller ikke? Hva gjør jeg?

Gjest Guest_Kristian_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Kristian_*

Har blitt slått følelsesmessig ødelagt så langt ned som har jeg blitt i hele mitt liv. Damen som jeg tenkte å flytte med og ville tilbringe livet ut med slo opp med meg uten å si noe som helst. Hun gikk fra å si jeg elsker deg til å ignorere meg på telefon på en ukes tid. Jeg fikk vite dette via en venn som prøvde å ringe henne, da sa hun at det var over. Hun bor utenlandsk så det kan være en million grunner for dette her, men jeg vet jo ingen av de.

Planen er nå å bare gi dette tid og ikke kontakt henne overhodet i et lite håp om at hun tar kontakt.

Men hva mener jentene på bruket her? Skal jeg sende en sms om hva grunnen er om en ukes tid? Eller skal jeg bare la dette her være? Noe som er utrolig vanskelig da dette er ei jeg elsker veldig mye. Jeg føler jeg ikke kan gå videre uten grunn.

Må si jeg skjønner ingenting :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leit å høre!

Du har ihvertfall rett på å få en grunn til bruddet.

Såpass har du nesten rett på, og hun kan ikke bare gå rundt å såre en person slik uten grunn.

Stå på og Ikke gi deg, før du har fått svar, jo fortere jo bedre=)

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

når hun har oppført seg sånt, bør du faktisk ikke gjøre noe med det. Null kontakt og alt der! UNNGÅ HENNE! Hvis du fortsetter å være desperat, da unngår hun deg bare mer og MER. Drit i henne, få kompisene dine til å ta med deg til byen og chiller litt. Lev litt og glem henne.

Just my 5 cents.

Lenke til kommentar
når hun har oppført seg sånt, bør du faktisk ikke gjøre noe med det. Null kontakt og alt der! UNNGÅ HENNE! Hvis du fortsetter å være desperat, da unngår hun deg bare mer og MER. Drit i henne, få kompisene dine til å ta med deg til byen og chiller litt. Lev litt og glem henne.

Just my 5 cents.

Han kommer seg ikke over det så lett da, vi mennesker er nyskjærrige personer og noen ting må vi bare vite for å komme oss videre.

Kommunikasjon er nøkkelen til alle forhold, og var kanskje noe av det som gikk galt i dette forholdet. Det og samtale og prate ut om ting er også veldig viktig, det er oftest den beste terapien i tilfeller hvor det har skjedd et brudd.

Stå på!=)

Lenke til kommentar

Hun dama her høres ikke ut som det er noe å samle på.

Mitt råd er å glemme dama, sette på total ignorering og komme deg videre.

Ja, du er sikkert nysgjerrig på hvorfor det ble slutt, men vil du vite hvorfor? Hvis det viser seg at det f.eks var en grunn som gjør bruddet 14 ganger værre, ville du ha visst det, eller ville du heller levd videre i uvitenhet?

Finn svaret på det, så har du fort svaret på om du burde ta kontakt for å få vite det.

Det er i så fall eneste grunn til å ta kontakt, for sånn hun nettopp har behandlet deg skal ikke godtas.

Lenke til kommentar

Huff, så leit å lese.

Hun virker veldig umoden som avslutter et forhold på den måten. Dessverre er det ofte slik at man ikke kan få svar på alt før man går videre i livet sitt. Enkelte ting må du bare akseptere at det er slik det er.

Siden du fikk vite om bruddet via en venn, vil jeg anbefale deg at du sender henne en sms/mail, ikke for å spørre henne hva grunnen til bruddet er, men for å bekrefte overfor henne at det er slutt (slik at fremtidige misforståelser unngås). Deretter kan du evt. skrive det du vil si til henne og til slutt ønske henne lykke til videre. Få en ordentlig avslutning på forholdet og lev livet ditt videre med null kontakt.

Tror dette er riktig å gjøre både overfor henne og overfor deg selv for at du kan få en slags følelsesmessig closure, selv om jeg vet at det vil ta tid før du kommer deg helt over henne. Men det er viktig at du fortsetter å leve livet ditt og se de små gledene som fortsatt er der :)

Stå på!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kristian_*

Jeg kommer til å sende henne en SMS på søndagen, da har hun fått nok tid til å tenke over alt så skal jeg sende om en grunn og jeg trodde at jeg og hun elsket hverandre og så en framtid sammen. Og ønsker henne lykke til uansett hva hun gjør.

Elsker henne såpass mye og aldri gjort noe galt, kan i det minste ende det som venner. Håper bare jeg får svar og at hun ikke bare sletter meldingen. Er litt merkelig at hun ikke turte å si dette til meg og faktisk såre meg på måten her. Ironisk så var dette hun fryktet av meg, at jeg ville dra til Norge og glemme henne. Da tittet jeg henne i øynene og sa jeg elsket henne og kommer aldri til å gi slipp på deg. Så gråt hun :/

Får krysse fingrene for at jeg faktisk får svar på søndagen, uansett hva grunnen er og hva som skjer. Det er faktisk ikke verre om jeg får vite at hun har funnet noen andre, det er langt verre å gå i uvitenhet om at hun er sur på deg pga noe du ikke vet eller misforståelser. Jeg må få en slutt på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...