Instict Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er ikke helt sikker på om dette havnet helt rett. Jeg er på jakt etter et nytt headsett til min mobil. (HTC) Siden HTC har usb tilkobling så var det tydligvis ikke så lett å gå i butikken for å kjøpe noe slikt. (vertfall ikke her jeg bor) Jeg er på jakt etter øreplugger, så når jeg har søkt litt rundt på nettet så har jeg funnet noen fra Sony Ericsson som er bluethooth. Dette synest jeg såg veldig spennende ut, men jeg er ikke sikker på om min telefon støtter dette. (var kun SE telefoner som var oppført) Og så synest jeg den kanskje var litt dyr. ( http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=101866 ) Men om disse skal være veldig gode, så er ikke prisen så farlig likevel. Og det er egentlig ikke så farlig om det ikke er handsfree. Jeg skal i hovedsak bruke dette kun til musikk. Noen av dere vil kanskje anbefale meg å kjøpe øreplugger med kabel? Om dette er tilfelle, så vennligst forklar meg hvorfor. mvh Instict Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Din telefon støtter trådløs overføring av lyd om den har A2dp Men Htc telefoner, eller windows telefoner generelt har en tragisk dårlig lydoverføring trådløst så jeg ville fortsatt å lett etter ledningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå