Gå til innhold

Hvordan skifte OS på diverse mobiltelefoner.

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som vet hvor man kan få byttet OS på disse telefonene? Di telefonene jeg lurer på hvor jeg kan få skiftet OS på er: SciPhone i68 og M7600. Husker ikke helt hva M7600 heter. Altså hvilket merke det er. Håper på hjelp fra noen. Bare å legge inn svar hvis det er noen som kan hjelpe meg med dette. OSen som skal inn på telefonene burde være norsk. Siden det ligger inne engelsk originalt. Hvis det er noen som har en eller annen side på internett som man kan få tak i norsk OS til disse telefonene, så legg inn link til dem her.

Endret av kalleve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som regel er det ingen som lager noe norsk programvare for disse Made in China klonene.. så nei, jeg tror ikke du får noen norsk OS til disse telefonene.

M7600 er ikke en kloning. Det er samsung som har den. Her er link til den:

https://webshop.chess.no/index.php/Portal/s...CFVWF3godCyvFZQ

Så det må jo gå an å få tak i norsk OS til den. Hvis det er noen som greier å finne noen plasser på nettet man kan få tak i det til den telefonen, så er jeg takknemmlig for at dere legger ut linker til dem her.

Lenke til kommentar

Ja var hovedsaklig SciPhone-en jeg snakket om ettersom jeg ikke oppfattet den andre modellen som en Samsung når jeg leste posten.

Men M7600 er det nok mulig og få endret språket på, men jeg er desverre ikke så kjent språkbytte og slikt på Samsung telefoner.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

er litt fersk her, så fant ikke hvordan jeg skulle lage en ny tråd :S

men jaja

jeg har en Nokia N8, som har Windows-OS tror jeg..

Jeg liker mobilen, men OS suger, så vil bytte til Android?

går dette an og gjøre?

isåfall, hvordan gjør jeg det`?

-H

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...