Sutekh Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg kan visst bare kaste D80en min, for det er tydeligvis helt ubrukelig Lenke til kommentar
festen Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg kan visst bare kaste D80en min, for det er tydeligvis helt ubrukelig Hehe, uten å få tatt video i full hd mener du. Jeg er faktisk fornøyd bare jeg for erstattet mobilkameraet mitt, jeg har giret meg opp fra å først se på A200, etter at det gikk istykker. Det hjalp også at en kamerat plutselig svidde av 15 tusen på speilrefleks. Gi meg gjerne noen påskudd for å greie meg med en billig løsning. Lenke til kommentar
arela Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg kan visst bare kaste D80en min, for det er tydeligvis helt ubrukelig Forbrukselektronikk i et nøtteskall. Jeg har en D1 her, som jeg liker å bruke innimellom, men den orker ikke mer en 10-20 bilder før batteriet er tomt - artig læll. Altså egentlig ubrukelig. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 noen som har erfaring med Tamron Super Wide Angle SP AF 14mm f/2.8 Aspherical ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå