Gå til innhold

Nokia 6700, bra/dårlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonen er rimlig ny, så det er vansklig og si så mye om kvalitet, og om det er noen problemer som f.eks går igjen på den. Selv syntes jeg telefonen ser bra ut, virker solid, og den har også greit med funksjoner, som blant annet et 5 megapiksel kamera med led-blitz, gps, rask internett tilkobling, og en del annet. Prisen er heller ikke noe og klager over syntes jeg.

Lenke til kommentar

Har kjøpt den. Virker litt merkelig å skrive mld med den siden man må trykke relativt langt nede på tastene. Tror det er en tilvenningssak. Ellers er jeg godt fornøyd. Bra kamera.

Noen som vet hvorfor den vibrerer og viser frem klokken når den ristes? Virker nesten som om batteriet sitter litt løst, men tror ikke den slår seg av og på igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Lurer på om det er noe galt med tastaturet på telefonen min, eller om den bare har et dårlig design. Det er voldsomt dårlig respons på 0-tasten. Den er såpass dårlig at jeg nesten alltid ringer fremfor å sende SMS, da det er så vanskelig å få mellomrom mellom ordene. Noen andre som sliter med dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Reagerer den (0-tasten) ikke, eller trykker den også inn tastene rundt? (*,#,8)

Ofte får jeg ingen respons, andre ganger trykker den ned tastene rundt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+891234
Ofte får jeg ingen respons, andre ganger trykker den ned tastene rundt.

Leverte den på service og fikk fikset problemet. Nå fungerer den som enhver annen mobiltelefon, ingen problemer med tastene overhodet. Deilig å kunne skrive SMS uten å få høyt blodtrykk.

For øvrig kan jeg anbefale TKP, leverte inn telefonen fredag morgen og fikk den utlevert mandag formiddag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...