Vodka Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei, greier aldri å bestemme meg hvilke mobil jeg skal kjøpe, men kom over en kjekk mobil idag som virker intressant: Nokia 6700. Er dette en bra mobil? kvalitet osv? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Telefonen er rimlig ny, så det er vansklig og si så mye om kvalitet, og om det er noen problemer som f.eks går igjen på den. Selv syntes jeg telefonen ser bra ut, virker solid, og den har også greit med funksjoner, som blant annet et 5 megapiksel kamera med led-blitz, gps, rask internett tilkobling, og en del annet. Prisen er heller ikke noe og klager over syntes jeg. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har kjøpt den. Virker litt merkelig å skrive mld med den siden man må trykke relativt langt nede på tastene. Tror det er en tilvenningssak. Ellers er jeg godt fornøyd. Bra kamera. Noen som vet hvorfor den vibrerer og viser frem klokken når den ristes? Virker nesten som om batteriet sitter litt løst, men tror ikke den slår seg av og på igjen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det er en feature. Det skal være sånn, med andre ord. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvor er kilden som sier at det skal være sånn? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ehm, i manualen din for eksempel? Det står også i Amobils sniktitt: http://www.amobil.no/artikler/forsteinntry...0_classic/71155 6700 Classic er blant telefonene som har innebygget bevegelsessensor. Det betyr at den registrerer hvordan du holder den. Nokia har også lagt til en funksjon som gjør at du kan tappe på telefonen for å få klokkeslettet opp på skjermen. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skummet gjennom manualen, men fant ikke noe. Men ser det i testen. Og....gud for en tåpelig funksjon, slå ihjel telefonen for å få opp klokkeslettet Bare litt irriterende når den ligger i lomma og jeg tror jeg får mld fordi den vibrerer litt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er nok en mulighet til å skru det av, vil jeg tro. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Instillinger -> Telefon -> "Telefon Sensor Instillinger" .. eller noe sånt (direkte oversatt fra engelsk) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Lurer på om det er noe galt med tastaturet på telefonen min, eller om den bare har et dårlig design. Det er voldsomt dårlig respons på 0-tasten. Den er såpass dårlig at jeg nesten alltid ringer fremfor å sende SMS, da det er så vanskelig å få mellomrom mellom ordene. Noen andre som sliter med dette? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Reagerer den (0-tasten) ikke, eller trykker den også inn tastene rundt? (*,#,8) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Reagerer den (0-tasten) ikke, eller trykker den også inn tastene rundt? (*,#,8) Ofte får jeg ingen respons, andre ganger trykker den ned tastene rundt. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Samme på min. Lurer på om jeg bommer siden man må trykke lenger ned på tasten enn andre tlf. Synes ikke denne er noe særlig å skrive mld med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ofte får jeg ingen respons, andre ganger trykker den ned tastene rundt. Leverte den på service og fikk fikset problemet. Nå fungerer den som enhver annen mobiltelefon, ingen problemer med tastene overhodet. Deilig å kunne skrive SMS uten å få høyt blodtrykk. For øvrig kan jeg anbefale TKP, leverte inn telefonen fredag morgen og fikk den utlevert mandag formiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå