brucelee.will Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 hello, jeg fikk nytt hovedkort idag, bestilte den siden gamle kortslutta etter tordenvær... så jeg koblet alt sammen sånn som det var før (koblet riktig, bestilte akkuratt samme hovedkort som jeg hadde sist ASUS P5Q PRO, P45, Socket-775) men jeg får ingen bilde på skjermen, skjermkortet(9800gx2) lyser grønt, og det høres ut som alt virker akkuratt som før, men ingen bilde =( Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 sjekk strøm til skjermkort, og at begge kontaktene står plugget i hovedkortet. Evt. CPU Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) sjekk strøm til skjermkort, og at begge kontaktene står plugget i hovedkortet.Evt. CPU skjekka de ledningene, begge sitter fast og lser grønt, så det er vel ikke det som er problemet Endret 7. august 2009 av brucelee.will Lenke til kommentar
kantarell Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Om hovedkortet ble tatt av tordenværet er det godt mulig at andre komponenter har tatt kvelden også. Kommer det noen pipelyd(er) når du skrur på maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå