Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor mye burde jeg ta av? (bilde)

Gjest Megsannda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om du prøver å bøye deg fremover for å trekke den inn, skimter jeg en liten bollemage, hehe :D

Jeg hører du aldri har spilt golf før.

Lenke til kommentar
Selv om du prøver å bøye deg fremover for å trekke den inn, skimter jeg en liten bollemage, hehe :D

Jeg hører du aldri har spilt golf før.

HAHAHA, gullkorn vote :D

Til TS: Du MÅ ikke ta av noe, men du bør ta av nok til at du er tilfreds med kroppen din og ikke trenger å spørre på et forum :) Personlig mener jeg at det ikke er noe galt i å slanke seg litt selvom man strengt tatt ikke har behov for det, men ikke overdriv!

Lenke til kommentar
Seriøst, du trenger ikke ta av i det hele tatt. Begynte å ure på om dette var kødd til å begynne med. Jeg ser ingen grunn til at du må slanke deg i alle fall. Slutt å les alle drittblader som bare maser om slanking og atter slanking, de er full av bullshit likevel.

Ja, helt enig. Jeg skjønner ikke hva du tenker på, jeg. Før du vet ordet av det går slankingen over til å bli en spiseforstyrrelse. Tro meg, jeg har vært der selv. Prøvde å spise minimalt og holde meg unna snop, men måtte bare gi opp fordi jeg fikk så lite energi.

Å, hold munn, du.

Lenke til kommentar
ja, kanskje er det et forvrengt selvbilde, men er det virkelig rart når man ser hvilke idealer vi kvinner blir tildelt i magasiner? Da blir det litt ekstra press, og vi vil også bli "perfekte". Og the prophet, jeg tror ikke at jeg er feit. Jeg vil vel bare ha en mer velformet kropp.

De som er i magasinene blir først sminket og fikset på. Deretter blir bildene tatt i perfekt lys, for deretter å bli retusjert. Du må ikke bry deg om jentene i disse magasinene. Hvis du blir så påvirket av det, så vil jeg nesten anbefale deg og ikke kjøpe slike blader. Du burde ikke oppsøke ting som får deg til og føle deg dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...