Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor mye burde jeg ta av? (bilde)

Gjest Megsannda

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Seriøst, du trenger ikke ta av i det hele tatt. Begynte å ure på om dette var kødd til å begynne med. Jeg ser ingen grunn til at du må slanke deg i alle fall. Slutt å les alle drittblader som bare maser om slanking og atter slanking, de er full av bullshit likevel.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil være perfekt nytter det ikke bare å være slank/tynn. Folk later til å tro at å være tynn er det viktigste. Det eneste målet man skal sette seg. For meg er det helt idiotisk. Hvis man virkelig vil forbedre utseende sitt bør man trene. Få litt fit og fast kropp.

Du ser fin ut. Ikke slank deg, du ser flott ut. Tren isteden.

Lenke til kommentar

Du trenger som folk sier ikke å slanke deg (om man skal dømme ut fra bildene). Men det skader som sagt aldri å trene. Kroppen har godt av det, og muskler gir faster kropp. Trenger ikke nødvendigvis å bli noen muskelbunt, men litt muskler er bare sunt. :)

Lenke til kommentar

Når jeg så overskriften, trodde jeg det var snakk om strippe tråd!! :( Ble litt skuffa egentlig..

Meeen, du trenger ikke å ta av noe! Du har en fin kropp som den er (det er faktisk tilfellet), men hvis du vil gjøre noe. Ville jeg lagt på meg litt mer muskler, jeg synes jenter med skikkelige lår, litt overarmer og V-form på overkroppen er veldig penge! Også kan du jo sikker stramme opp både her og der(det er vel få som ikke kan det..) ;)

Lenke til kommentar

Tja.. siden alle andre sa hun ikke hadde behov for å ta av noe tenkte jeg å gå litt mot strømmen å foreslå det motsatte.

Da tenkte jeg 1 kg var omtrent passendes. Hadde jeg foreslått 10-15 kg hadde det sikkert bare blitt ramaskrik her alikevel ;p

Lenke til kommentar
ja, kanskje er det et forvrengt selvbilde, men er det virkelig rart når man ser hvilke idealer vi kvinner blir tildelt i magasiner? Da blir det litt ekstra press, og vi vil også bli "perfekte". Og the prophet, jeg tror ikke at jeg er feit. Jeg vil vel bare ha en mer velformet kropp.

Det er syke folk som har slike idealer, de ser ut som utsultede gatebarn fra Polen. Og disse magasinene har faen ikke peiling på hva som er en bra kropp, når ble ribbein sexy btw?

Synes du hadde en fin kropp, formene syntes jo bra på hoftene. Så ut som ei bra ræv og, selv om man ikke ser allverden.

Lenke til kommentar

Du må virkelig ikke slanke deg, jente! Ikke bare er det helt idiotisk å skulle begynne å bruke energien sin på å slanke seg når en ser ut som deg, men begynner du å spise mindre, etc, kan du lett ødelegge forbrenningen din, og DA vil du legge på deg av den matmengden du i dag ikke legger på deg av. Samt at det skal vanvittig lite vektnedgang til på en normalvektig kvinne før du begynner å kødde med menstruasjonssyklusen og hormonene dine. Seriøst. Ikke!

Endret av Robert
Fjernet sitat av slettet innlegg.
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '8' innlegg slettet fra tråden. Redigerte også ytterligere '1' innlegg.

Videre overtredelse vil kunne medføre sanksjoner.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest megsannda
bra triks for å få oppmerksomhet. alle faller som fluer for det her.

Hadde jeg vært ut etter oppmerksomhet, hadde jeg lagt ut et bilde i bare undertøyet som tuttsbr, men gjorde jeg det? Nei. Jeg er ute etter konstruktive og ærlige svar der de ikke må ta til betrakting at jeg er deres venn, men at jeg bare er en vanlig person de ikke kjenner, og det gjør at jeg kan få konstruktiv kritikk eller komplimenter som ikke er basert på annet enn fakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...