falken Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Har bestilt adsl og har tenkt til å kjøre tråløst er det noen som har erfaring på dette område? Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Har akkurat anskaffet meg Zyxel Prestige 316 ZyAir. Er veldig fornøyd hittil! Denne er også veldig enkel å sette opp. Har ikke så store avstander, så jeg vet ikke hvordan den takler det. Lenke til kommentar
falken Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 men er noen som har mur i vegger og gulv som har tatt en dekningstest...? Lenke til kommentar
dsaw Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har SDSL og kjører også Zyxel Prestige 316 tråløst, funker bra over hele huset her ikke noe spesiellt tap enda access point står på et eget rom. Har ikke testet gjennom mur vegger men gips/tre er ikke noe problem. Veldig godt fornøyd med zyxel, oppgraderer du software på routeren kan du kjøre 128bit kryptering også :smile: DSAW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå