Selvin Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fytti, jeg klarer nesten ikke vente på å få The Beatles: Rock Band, det kommer til å bli så sinssykt fett! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) De hadde ikke lov å bruke Beatles-figurene til å synge andre sine låter. Derfor funker ingenting av download content i spillet. Courtney Love, eksen til Kurt Cobain, ble jo spinnvill når hun så at Kurt brukes som en vanlig figur og synger alt fra Bon Jovi til Johnny Cash-låter, at det var som å spytte på grava hans og hun skulle saksøke osv osv. Endret 24. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ikke bare Courtney, fansen også Men jeg er fornøyd med bare Beatles-låter ^^ Eller, hadde vært fett med Grapefruit også, de høres ut som Beatles og var vel det første bandet de signa på Apple elns. Bestilte fra Lefdal 21.09. til X360, uten å ha hørt noe. 08. er jo alt for lenge siden, håpte å få dette til helga, men I guess not.Betalte forøvrig 1599 + frakt. Så ingen løse gitarer der nå. ?? Ser jo ut som de har gitarer til X360, feks. denne: http://www.lefdal.com/product/spill-konsol...d-gitar-gretsch d'Oh, så ikke den -_- Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Courtney Love, eksen til Kurt Cobain, ble jo spinnvill når hun så at Kurt brukes som en vanlig figur og synger alt fra Bon Jovi til Johnny Cash-låter, at det var som å spytte på grava hans og hun skulle saksøke osv osv. Chance to sue? Lets fucking sue! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vel, nå hadde jo Love stressa litt med å signere kontrakten sikkert. At hun ikke skjønte at avataren av Cobain kunne brukes til å synge Bovi-låter f. eks:p Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har fått lasta ned resten av Abbey Road til PS3? Får melding om at no content is found, enda sangene skal være ute by now. Kommer vel i morgen. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er noen dager siden jeg har spilt, og sist jeg sjekka var det ikke noe DLC der. Har PS3, ja. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Spørs om det ikke har noe å si, det skulle komme ut i går i følge traileren og Gamereactor.no. Sjekka i stad, og no content found. Det har vel ikke noe med regioner å gjøre? Det er helt umulig å google frem svaret. EDIT: Nvm. http://www.rockband.com/forums/showthread....9784&page=2 Blir vel 29. da. Tåpelige saker. Endret 23. oktober 2009 av magicalmysteryollie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjøpte og lasta i alle fall ned Abbey Road til 360 i går kveld Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjøpte og lasta i alle fall ned Abbey Road til 360 i går kveld Ja, kjedelig med forskjellsbehandling på PS3 og Xbox, men men. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Fordi Harmonix synes det er lettere å legge ut låtene på Live først, i tilegg er det flere kjøpere på Live enn PSN så derfor blir Live prioritert ovenfor PSN. Selvfølgelig fokuserer alle businessmenn på kunder som kjøper mest, framfor de som kjøper minst. Så er det i alle bransjer. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Fordi Harmonix synes det er lettere å legge ut låtene på Live først, i tilegg er det flere kjøpere på Live enn PSN så derfor blir Live prioritert ovenfor PSN. Selvfølgelig fokuserer alle businessmenn på kunder som kjøper mest, framfor de som kjøper minst. Så er det i alle bransjer. Ja, men fortsatt kjedelig Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 De er ute på US PSN, men ikke på EU. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 jeg har lyst på beatles dlcen nå! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kommer forhåpentligvis på torsdag Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kjøpte detta så fort jeg fant ut at man fikk med RB2 trommesettet egentlig, ble det liksom greit, til tross kort spill for mye penger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg vil ha november og neste album nå ... Vel, teknisk sett vil jeg ha alt av Beatles, men antar at det er noe jeg ikke får, så da får jeg bare være fornøyd med det jeg har, enn så lenge Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tenker det kommer på torsdag, US PSN DLC er ubrukelig på PAL-spill. Ye, and Ringo said: "I got blisters on me fingers!" Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Kan man laste ned sanger på ps2 og ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 http://www.trueachievements.com/n1776/rock-band-3--entire-setlist-confirmed.htm Liker lista til låter på Rock Band 3. Blir nice med John Lennon på Rock Band 3 selv om jeg er drittlei låta for lengst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå