Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 hei jeg klarer bare ikke å sjekke damer på byen, jeg blir avvist hver gang!! Kanskje ikke direkte avvist, men det er jo ganske lett å lese på kropps språket til jenta/dama om hun er interessert eller ikke!! Det som er det værste er at jeg har et ganske bra utseende og får veldig mye blikk fra jenter(ikke for å skryte, men etter flere år på byen, så merker man slikt) Jeg fatter bare ikke åssen jeg skal gå frem; det er jo ikke akkurat heller lett å holde en samtale i alt kaoset som skjer på et utested!! Syntes også det er litt nervepirrende å sjekke jenter når de står sammen i store veninne flokker, gjør det ikke akkurat lettere!! Frustrert kar på 27 år!! Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg vet ikke om du har sjekket ut PU-miljøet, men det er i hvertfall en begynnelse til å lære hvordan du sjekker. Men du skal vite det at så lenge du har det gøy, vil jenta eller jentene få det gøy med deg. Du må vise at du er en interessant person som jenta kan like. Og det er flere ting du kan gjøre på byen for å skape et bedre inntrykk på dem en det du sikkert gjør nå. Når du er på byen må du huske at å holde en samtale skal ikke være midtpunktet mellom deg og henne, du må berøre henne, få de med til å danse osv. Vis at du er dominant, og ta styringen! En annen ting med jenter på byen er at de ofte har "bitch-shield".. Klarer du å holde samtalen gående i noen minutter selvom de ikke virker interessert med en gang vil de åpne seg mer og mer. Sleng inn noen negs (f. eks at du sier hun er rar når hun gjør en bevegelse eller noe). Det viser at du har selvtillit og det skaper små intriger mellom deg og henne. Deretter må du vise interesse for det hun sier, og prøve å skape en connection mellom dere. Når jentene står i venneflokker kan jo du også gå inn i "settet" med noen venner? Deretter ta med deg hun ene du vil ha for deg selv, når alle vet hvem du er. Jeg er ikke ekspert selv, men jeg har litt erfaring Endret 6. august 2009 av Phase Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jenter er ufattelig flinke til å lese signaler, og ikke minst til å spille hard-to-get. Om du går opp til ei vennegjeng og er veldig usikker og ikke vet helt hvor du skal gjøre av deg, vil de merke det og sette i gang forsvarsmekanismene sine. Noe som kan for deg se ut som at de er totalt uintresserte. Men egentlig er det bare at de selv er usikre på hvordan de skal reagere etter som de ikke vet helt hvor de har deg. Klarer du å overvinne denne usikkerheten og fange deres interesse på områder som ikke går på "du var så steika fin!", "Det var flotte bein.. går de helt opp?" osv men heller snakker om alt mulig, løst og fast, og viser at du selv har det gøy, vil interessen blomstre. Ellers står det massevis av tips i sjekketråden. Det virker som du har gutsen til å gå bort til damene i hvert fall, så du har rette utgangspunktet i hvert fall Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er jo greit å faktisk se om du får litt respons på avstand før du faktisk går bort .. Hvis du bare går bort uten at jenta har sett deg, kan de lett avvise deg pga de ikke har fått sjekka deg ut .. Lenke til kommentar
Myngo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Grunnene til at du blir avvist på byen kan være mange, og dermed vanskelig å si fordi det avhenger litt av hvilke type jenter du får kontakt med. Når jeg og min venninnegjeng er ute, vil vi bare stort sett ha det gøy og evt. bli kjent med nye mennesker. Med andre ord, vi er ikke av den typen som følger menn hjem for å ha sex... Vi merker veldig fort på menn, som gjør tilnærmelser, hva slags intensjoner de har, og menn som er for pågående med meget seksuelle undertoner blir fort avvist. Ikke fordi vi oppfører oss isdronninger eller "hard-to-get"-jenter, men fordi vi søker etter en viss kvalitet hos menn som ikke bare er seksuelt. Jeg synes det er utrolig sjeldnent å møte på en ålreit fyr ute som er interessert i en god og stimulerende samtale (and of course, litt småflørting uten å legge noe mer press i det ). Gutter som er totalt avslapne (ikke desperate) og viser at de trives i sitt eget skinn er utrolig sexye!! Så konklusjonen er at det kommer an på hva slags intensjoner du har og hva slags jenter du er ute etter når du er på byen. Hvis du er ute etter en venninne for én natt og signaliserer dette (bevisst/ubevisst), nytter det ikke å henge på jenter som er ute etter noe annet enn det. Jeg snakker nå bare for meg selv (og min jentegjeng), og trenger nødvendigvis ikke å stemme for andre jenter. Mulig jeg er rar som drar på byen kun for å ha det gøy og være med venner (evt. bli kjent med nye), og ikke er ute etter et engangsligg, men det er nå meg Du får uansett ha masse lykke til Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hva ENN du gjør så bør du på INGEN MÅTE fulge rådene som creepy PUAS gir ut. Dette er laget av og er for nerder. Hold det enkelt. Skaff deg noen kule klær, lag deg en kul hårsveis, tren ( jeg har aldri fått så mye fitte som da jeg var ripped), vær tøff (veldig viktig, tren kampsport om nødvendig) og ikke se på damer som no big deal. Endret 7. august 2009 av Dopegame Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva ENN du gjør så bør du på INGEN MÅTE fulge rådene som creepy PUAS gir ut. Dette er laget av og er for nerder. Hold det enkelt. Skaff deg noen kule klær, lag deg en kul hårsveis, tren ( jeg har aldri fått så mye fitte som da jeg var ripped), vær tøff (veldig viktig, tren kampsport om nødvendig) og ikke se på damer som no big deal. Det der var jo som dratt rett ut fra PUA-teorien.. Så skal han følge rådene dine, må han jo på en måte følge rådene til PUAene.. Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fordi dette egentlig er helt åpenbart. Trenger ikke noen oppskrytt "guru" for å fortelle deg dette med mer fancy ordbruk. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Les: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....roduktId=143829 og http://www.gyldendal.no/new/default.asp?ID...t=9788205335493 Lenke til kommentar
fgr Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 mye som kan ha noe å si. en av tingene kan være at det høres ut som du går ut alene? det kan være skummelt. det beste er hvis du går på byen med en venninne eller fler. tenk deg hvis du hadde møtt en jente på byen som kommer og snakker med deg. hun er HELT ALENE UTE PÅ BYEN. det skriker ALARM ALARM NOE ER FEIL :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå