Gå til innhold

ekstern Harddisk...

Anbefalte innlegg

Heisann.

Er det mange av dere som bruker ekstern HD? Er det som en vanlig HD når den er koplet til? Man kan liksom installere programmer på den uten at registry'en begynner å loke e.l.???

Og hvor mange av dere bruker ekstra keyboard og mus når man sitter med bærbaren hjemme???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en standard hdd i et firewire-kabinett...

og den funker helt som en vanlig hdd...man kan innstallere programmer og greier...men programmer som er avhengig av registry vil sannsynligvis bare funke på en maskin, og forutsetter at man bruker samme stasjonsbokstav hver gang...men...jeg er storfornøyd...eneste minuset er at man ikke kan boote fra ekstern hdd...enda ihvertfall...

og, jeg bruker bare ekstra mus...synes touchpad'en og stick'en blir for upresise i 1600*1200...

vh

krister

Lenke til kommentar

Er det noen her som har tilkoblet flere firewire enheter samtidig? Jeg har planer om ekstern harddisk og eksternt lydkort samtidig over firewire. Har hørt løse rykter om at det kan skape problemer og ustabilitet. Noen som vet noe mer om dette??

Lars_q

Lenke til kommentar

hmm...for at man skal kunne boote fra ekstern hdd må dette være støttet i bios...og de eneste jeg vet som støtter booting fra firewire er vel mac'er...

det er muligens flere maskiner som støtter booting fra usb...men jeg dette er nok langt fra alle...

vh

krister

Hvorfor kan man ikke boote fra den eksterne??? man kan jo f.eks boote fra en USB-pen....
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...