Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt en billig lang TP kabel, ?

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg lurte på om noen vet om ett sted hvor jeg kan få kjøpt en ganske laaaang TP kabel veldig rimelig.. Litt usikker på hvor lang jeg trenger, jeg har hatt en før men den vet jeg ikke hvor jeg har lagt desverre. og den var hvertfall så lang at jeg måtte sette ned hastigheten og kommunikkasjonen på pakkeflyten eller hva man nå kaller det til Half-duplex 50% for å få den til å virke mellom PC og vanlig switch..

Den skal liksom brukes bare midlertidig og legges rundt huset ute. Rundt halve huset. Så noen som vet om hvor man kan få tak i en eller noen som har noe liggenes som feks bor i Trondheims området eller oslo området eller på strekningen mellom så er det fint. Kjører fra Trondheim i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Biltema tar 299 for 100M Cat5e. Får man feil på overføring på under 100M lengde så er den trolig feilkoblet eller uterminert. DX som det linkes til over her har kabeltestere for ca 4-5USD. Disse viser om kabelen er koblet likt i begge ender. Husk på at det andre paret skal være terminert i pin 3 + 6 og ikke 3 + 4 som en kanskje skulle anta.

rj45-straight-568-B.gif

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...