sisk2105 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har klart det 3 ganger og alle gangene satt jeg fast i det jævla vanntempelet. Men bortsett fra det så har det gått uten hjelp, har bare sjekka litt noen steder innimellom fordi jeg rett å slett ikke gadd å holde på å lete i flere timer for hver lille sak jeg ikke klarer Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja, hadde ingen mulighet til internett da det kom ut. Hadde heller ingen venner som kjøpte spillet. Skaffet meg riktig nok hjelp når jeg ble litt eldre og ønsket å finne alle hjertene og skulls. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg var stuck inni Jabu Jabu fisken i 2 dager. En gang da jeg kom hjem fra skolen løp mamma ut av døra og sa: JEG FANT BOOMERANGEN!! Jabu Jabu var det eneste Resten gikk smooth. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg var stuck inni Jabu Jabu fisken i 2 dager. En gang da jeg kom hjem fra skolen løp mamma ut av døra og sa: JEG FANT BOOMERANGEN!! Jabu Jabu var det eneste Resten gikk smooth. Spillte moren din for deg? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg var stuck inni Jabu Jabu fisken i 2 dager. En gang da jeg kom hjem fra skolen løp mamma ut av døra og sa: JEG FANT BOOMERANGEN!! Jabu Jabu var det eneste Resten gikk smooth. Spillte moren din for deg? Ja.. lol Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg var stuck inni Jabu Jabu fisken i 2 dager. En gang da jeg kom hjem fra skolen løp mamma ut av døra og sa: JEG FANT BOOMERANGEN!! Jabu Jabu var det eneste Resten gikk smooth. Spillte moren din for deg? Ja.. lol Hahahahahahahaha XD Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Husker jeg satt fast i den fisken (jabu jabu's belly?) og måtte få hjelp av en venn for å komme videre, annet enn det så klarte jeg det uten hjelp. Æsj, nå fikk jeg lyst til å spille igjennom spillet på nytt... kanskje jeg finner frem den gode gamle Nintendo 64 i helgen Endret 16. oktober 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg og noen kamerater spilte på hver vår n64 for to helger siden. Gjennomførte det tre ganger hver i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg klarte heile spillet aleina i 1998 da jeg var 10 år, det eneste hjelpemiddelet jeg hadde var at min storebrør av og til oversatte ord og settninger jeg ikke forsto. Men tok noen månder før jeg var ferdig Lenke til kommentar
Yahmaan Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg var ganske ung da spillet kom ut, så jeg trengte litt hjelp med oversettelse av språket. Men selve løsingen av gåtene sto jeg for selv. Jeg har faktisk til dags dato enda ikke rundet spillet med 100 skulltulas, 20 hjerter og 4 flasker (fant aldri det siste spøkelse). I jula tenkte jeg at jeg skulle begynne på masters quest utgaven som fulgte med Wind Waker. Har såvidt vært borti det før og kommet til forest temple. Det å få nostalgien fra verdens beste spill sammen med nye utfordringer er jammen meg genialt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva er forskjellen på vanlig Ocarina of Time og Mater Quest? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Googlet frem et svar: Game Overview: Originally, The Master Quest was only released in Japan as a game known as Ura Zelda. However, in 2003, Nintendo decided to let America in on the fun. If you preordered The Wind Waker, you would recieve a special bonus disc that contained both Ocarina of Time and Ocarina of Time: Master Quest. Unfourtunately, Nintendo never made it available for resale, so the only place you can find it is eBay. The Master Quest was the same story as Ocarina of Time, but contained all new dungeons which had even harder challenges and harder enemies. The game switched around most of the dungeons' layouts and enemies, but was basically just a longer version of the original Ocarina of Time. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Høres bra ut, har selv spillet men har ikke prøvd det enda. Tror jammen jeg må teste dette ut i julen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dette spillet passer perfekt i juletidene! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da var Nintendo 64 hentet ned fra låftet. Jeg starter ikke studiene igjen før etter jul, så jeg har god nok tid til å kose meg med nostaligiske juleminner. Jeg starter med Banjo Kazooie i år, så Goldeneye, og videre Ocarina of Time når det nærmer seg juleferie. Ingen kjærlighetssorg skal få ødelegge denne julen nei! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb den 16 desember. Det første jeg skal gjøre er å kjøpe meg ny tv og sette meg ned med Zelda. Satser på å fullføre Twilight Princess, Wind Waker, Ocarina of Time og Majoras Mask før julen er over. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da var Nintendo 64 hentet ned fra låftet. Jeg starter ikke studiene igjen før etter jul, så jeg har god nok tid til å kose meg med nostaligiske juleminner. Jeg starter med Banjo Kazooie i år, så Goldeneye, og videre Ocarina of Time når det nærmer seg juleferie. Ingen kjærlighetssorg skal få ødelegge denne julen nei! Beste spillene på N64 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Spilte du gjennom hele spillet på ti timer? Høres litt usannsynlig ut ...?Er jo ikke noe problem det. Du får jo ikke med deg alt i spillet men å gå fra starten til å ha drept Ganon på 10 timer er jo ikke noe stress. Blir jo stress med bare master sword, 3 liv bare 1-2 flasker og ingen ispil osv, men fult mulig. Og ja jeg klarte dette alene når jeg var rundt 8 år. brukte en evighet i vanntempelet though helt til jeg fant en nøkkel helt tilfeldig og kom meg videre. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg får med meg Ganon, alle items, beste equipments, 20 hjerter og 100 edderkopper på rundt 10 timer. Uten problemer. Nå skal det sier at jeg kan spillet nesten utenatt, så jeg vet alltid hvor jeg skal gå og hvor alt er, så jeg leter aldri etter noe. Av og til ser jeg at det er noe jeg har glemt, men kommer som regel fort på hvor det er. Bossene og fiendene er utrolig enkle, så når du kan det meste utenatt, spiller en fort igjennom. Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ej he aldri klart d! Ganske trist, men d er so sakla langt!!!! Men EXTREMT bra so... trur ej burde klare det en gon! Kvar gang ej starta å prøvde å komme meg videre, so sjønte ej ikkje en drit Håper det går bra neste gang Btw: Hanky, ganske usannsyneleg at du klarer det på 10 timer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå