Gå til innhold

klarte du zelda ocarina of time uten hjelp?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg spør fordi at når jeg var liten så satt jeg meg fast alle gangene jeg prøvde meg på zelda, men andre klarte det og jeg kan bare ikke forstå at noen kunne klare det uten å sjekke på nette, noe jeg var for liten for å klare.

så har du klart det uten hjelp?

og hvor langt er egentlig spillet? har inntrykk av at det er sykt langt.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Manglet alltid en jævla nøkkel i vanntempelet, så har sjekket ut den et par ganger ja.

Stod også fast på første borgen i deku treet, det rommet hvor du får spretterten. Skjønte ikke at jeg måtte skyte ned stigen, trodde man skulle prøve å komme seg opp til den. :p Printet ut en liste over skulltulaene når jeg hadde tatt rundt 50-60 og ikke gadd å lete mer. Bortsett fra det klarte jeg vel å surre meg frem til resten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Klarte det nok aleine ja, hadde ikke internet på den tiden og og omtrent null peiling på surfing.

Hadde sine vanskelige områder sær vanntemplet, men klarte det no på en eller annen måte.

Prøvde og å samle alle de tokens greiene (100stk eller noe sånt) men lillebrodern fant ut at det var artig å slette alle savegames når jeg hadde funnet litt over 90 stk:P

Lenke til kommentar

Hadde ikke noe internett tilbake i de gamle tider så jeg måtte nok pent klare meg med hva jeg hadde. Men jeg hadde Nintendo bladet, som kom med tips og hint. Husker jeg sto litt fast på Forest Temple men fikk et lite "dytt" fra Nintendo bladet og vips var jeg videre.

Vann templet hadde jeg ingen problemer med, tok bare litt tid.

Har fremdeles den kontoen som jeg spilte på første gang stående, har alle 100 tokens og nesten alle hjerter bortsett fra 1 hjertebit som jeg den dag i dag fremdeles ikke har funnet. Så har nesten fult hjertemeter men bare nesten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Som seksåring klarte jeg alt selv uten store problemer.

Jeg også.

Personlig mener jeg at Ocarina Of Time er det beste spillet noensinne! Har runnet det over 7 ganger, 2 ganger med å få tak i alt, med guide på det vanskeligste da :p

Endret av Zoro-Sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...