hmmmmmmmmmm Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hei. Har en skjerm (Samsung T240) som ikke slår seg av og på med pc`en, jeg må gjøre det manuelt. Hvordan stiller jeg dette slik at den følger etter pc`en? Takk for svar. Endret 6. august 2009 av hmmmmmmmmmm Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmm Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Ingen som kan gjette hva dette kan være? For dere andre som har liknende skjerm til en desktop så går det vel automatiskt?! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Edit: Aha, du mener å slå den helt av når PCen slår seg av. Aldri hørt om.. Endret 7. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmm Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Takk for svar. Har vista, stemmer. Ja, jeg ville at den skulle slå seg helt av og ikke bare gå og surre med en screensaver. Eller er ikke det mulig? Har alle andre med lik skjerm den stående på 24/7?? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kan du ikke bare skru av skjermen manuelt? Tar bare 6 sekunder. Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmm Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Selvsagt. Og de gangene jeg husker det tar det kanskje ikke mer enn bare to sekunder Problemet er bare de gangene jeg ikke husker det, og den blir stående på i 3-4 dager uten at den blir brukt. Dette er ikke en pc jeg ikke bruker så ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå