Betenkt Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sendte mail til dem på søndag, og har enda ikke fått svar. Tidligere har det tatt maks en dag. Har de ferie der nå, eller hva? Får andre svar? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ikke uvanlig at ting tar tid når det er sommer. Ventet engang 1 1/2 måneder på reperasjon av en laptop hos komplett jeg. Fikk dog beskjed tidlig om at det kom til å ta litt tid, og fikk tilbud om lånepc. (Siden behovet ikke var der takket jeg nei til det) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Ikke uvanlig at ting tar tid når det er sommer. Ventet engang 1 1/2 måneder på reperasjon av en laptop hos komplett jeg. Fikk dog beskjed tidlig om at det kom til å ta litt tid, og fikk tilbud om lånepc. (Siden behovet ikke var der takket jeg nei til det) Har ikke sendt inn noe. Venter bare svar på mail. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Sendte e-post 2. august, fikk svar senere samme dag. Endret 6. august 2009 av Bozzeye Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Sendte e-post 2. august, fikk svar senere samme dag. Bah, dumme supportfolk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå