Gjest Guest_Jente20_* Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei, fikk veldig lyst til å være litt frekke med mannfolka nå 1. Hvilket kjønn er det som står for omtrent all voldtekt i verden? Svar: Menn 2. Hvilket kjønn er generellt mest voldelig? Svar: Menn 3. Hvilket kjønn står for over 90% av all kjøp av sex i verden? Svar: Menn 4. Hvilket kjønn er mest utro? Svar: Dette er ganske likt, men tenk deg om menn hadde hatt like god sjangs som en dame til å være utro, da hadde menn nådd toppen! 5. Hvilket kjønn er som regel minst kresen (i gjennomsnittet) når det gjelder valg av partner til å ha ONS med? Svar: Menn (de tar som oftest det de får) 6. Hvilket kjønn er det flest av i fengslene i verden? Svar: Menn Kom ikke på mer i farten! Menn- dere må sjerpe dere litt (Men seriøst, jeg prøver ikke å være ond, jeg bare forteller sannheten.) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Dette er latterlig, alle disse er falske fakta basert på statistikk. Dessuten er det mest jenter som må lide for voldtektene og volden, og kjøp av sex har aldri vært negativt etter min mening. Og vi er kresne av vår eget beste. Det som virkelig er negativt er kvinnfolk som deg! Endret 6. august 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg minner om teksten plassert øverst i denne kategorien: Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Jeg vurderer ikke denne posten til å være av sensitiv art og den stenges dermed. Trådstarter bes opprette en bruker på forumet og opprette en ny tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg