Henrikenn Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Imponerende å ha sex hele tiden! Credits to you!! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Heh, nyt det så lenge det varer sier jeg også. *humre* Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Skulle ønske jeg hadde det sånn som deg Min dame er gravid, så der er sexlysten lik null, yay. er mye høyrehånd da ja Og hun er ikke så fin heller. Seriøst, jeg ligger på gulvet og ler som fy! Er det bare jeg som synes det der var epic? Endret 14. august 2009 av HauksA Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) nei.. lo like godt og måtte flire litt nå også Edit: noen må lage et gullkorn av den der ^^ Endret 14. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skulle ønske jeg hadde det sånn som deg Min dame er gravid, så der er sexlysten lik null, yay. er mye høyrehånd da ja Og hun er ikke så fin heller. Hvorfor fikk du barn me hu da hvis du ikke synes hun er no fin? Skjønner ikke hvorfor det å ha sex hele tiden skal være noe digg? Alle drømmer om det, men det er mye diggere med 1-2 ordentlig gode og koselige stunder om dagen Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Skulle ønske jeg hadde det sånn som deg Min dame er gravid, så der er sexlysten lik null, yay. er mye høyrehånd da ja Og hun er ikke så fin heller. Hvorfor fikk du barn me hu da hvis du ikke synes hun er no fin? Han mente vel at hun ikke har så mye sexlyst. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) *snip* Hvorfor fikk du barn me hu da hvis du ikke synes hun er no fin? Han mente vel at hun ikke har så mye sexlyst. Eller at gravide kvinner rett og slett ikke er så pene? eller som sagt tidligere at høyrehånda ikke er så fin Endret 15. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 *snip* Hvorfor fikk du barn me hu da hvis du ikke synes hun er no fin? Han mente vel at hun ikke har så mye sexlyst. Eller at gravide kvinner rett og slett ikke er så pene? eller som sagt tidligere at høyrehånda ikke er så fin Hvem kaller høyrehånden for "hun"? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Eller at gravide kvinner rett og slett ikke er så pene? Nå er det mulig at du tok deg vann over hodet, samt at du legger ut om ting du absolutt ikke vet noe om, samtidig som du ikke tenkte over at det er helt normalt å være gravid i 3-4 måneder før det vises. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ja. jeg mener at det er mange som ikke syntes høygravide(godt nok) er særlig pene.. men jeg tror nok dette var en liten glipp Znaky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 edit: Jeg har også sex hele tiden. riktig nok med meg selv, men det er detaljer.. Ahahahah! I lol'd :!: Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 *snip* Hvorfor fikk du barn me hu da hvis du ikke synes hun er no fin? Han mente vel at hun ikke har så mye sexlyst. Eller at gravide kvinner rett og slett ikke er så pene? eller som sagt tidligere at høyrehånda ikke er så fin Hvem kaller høyrehånden for "hun"? Mer komfortabelt enn å kalle den for "han" i den sammenhengen Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Heh, nyt det så lenge det varer sier jeg også. *humre* hva betyr det? syns damer alltid krever meg og mer jeg, jeg blir liksom fornøyd etter en stund.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 wow. du er vel den kuleste i gata nå. Tror nok du får en liten downer når du finner ut at de lukter vondt på en søndagsmorra Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 wtf? tror det er dama di som lukter vondt woll Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 edit: Jeg har også sex hele tiden. riktig nok med meg selv, men det er detaljer.. Ahahahah! I lol'd :!: Recognition at last! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 edit: Jeg har også sex hele tiden. riktig nok med meg selv, men det er detaljer.. Ahahahah! I lol'd :!: I got a lættis :!: Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nå skal dere høre Hun er ikke spesielt fin i kroppen, men litt søt, fin nok for meg, bra personlighet og menneske. Men ikke akkurat en sånn jeg drømmer om utseendemessig, noe jeg tror jeg aldri vil få. Update, skjer litt mer nå enn før heldigvis Jeg ler forsåvidt godt av alle kommentarene *hun leser ikke på forumet så det går bra* 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå