Lapette Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jepps, et barnslig og umodent innlegg - men; JEG HAR ENDELIG DET SEXLIVET JEG HAR DRØMT OM SIDEN JEG VAR 12 ÅR!! WUHUUUU! Og dama er dritheit!!! Yeah! Endret 10. august 2009 av Lapette Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gratulerer, fantastisk følelse ja? Nyt den så lenge det varer Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jepps, et barnslig og umodent innlegg - men; JEG HAR ENDELIG DET SEXLIVET JEG HAR DRØMT OM SIDEN JEG VAR 12 ÅR!! WUHUUUU! Og dama er dritheit!!! Yeah! Skulle ønske jeg hadde det sånn som deg Min dame er gravid, så der er sexlysten lik null, yay. er mye høyrehånd da ja Og hun er ikke så fin heller. 1 Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Hahaha Znaky! Men hei - grættis med framtidig barn! Leste gjennom seksualkategorien med alle problemer som alle har innen dette temaet, og ble i så utrolig godt humør da jeg fant ut at-- det eeegentlig ikke gjelder meg! Sukk, *nyte nyte* . Du skal se hun er utro akkrat nå osv Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Pics or it didn't happen! (av dama, selvsagt) Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hahaha! Sexbilder får du aldri Men dama ser slik ut edit: Tatt dem sjæl Endret 6. august 2009 av Lapette Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jepps, et barnslig og umodent innlegg - men; JEG HAR ENDELIG DET SEXLIVET JEG HAR DRØMT OM SIDEN JEG VAR 12 ÅR!! WUHUUUU! Og dama er dritheit!!! Yeah! Skulle ønske jeg hadde det sånn som deg Min dame er gravid, så der er sexlysten lik null, yay. er mye høyrehånd da ja Og hun er ikke så fin heller. HAHAH, WAT? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Og hun er ikke så fin heller.Håper ikke hun leser på forumet. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jepps, et barnslig og umodent innlegg - men; JEG HAR ENDELIG DET SEXLIVET JEG HAR DRØMT OM SIDEN JEG VAR 12 ÅR!! WUHUUUU! Og dama er dritheit!!! Yeah! Skulle ønske jeg hadde det sånn som deg Min dame er gravid, så der er sexlysten lik null, yay. er mye høyrehånd da ja Og hun er ikke så fin heller. Oida. Nå blir det trøbbel hjemme. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er du sammen med Donna fra that 70's show? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 ..Har ikke hun rødt hår? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ja/Nei hun har faktisk bleika det nå, og tanner, enten må du skaffe deg briller eller så smurte du veldig tykt på der med sammenligningen Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Men takk! .. Tror jeg ,) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Donna er jo ikke ille. I det hele tatt. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jepps, et barnslig og umodent innlegg - men; JEG HAR ENDELIG DET SEXLIVET JEG HAR DRØMT OM SIDEN JEG VAR 12 ÅR!! WUHUUUU! Og dama er dritheit!!! Yeah! Skulle ønske jeg hadde det sånn som deg Min dame er gravid, så der er sexlysten lik null, yay. er mye høyrehånd da ja Og hun er ikke så fin heller. Oida. Nå blir det trøbbel hjemme. Tipper han mente at høyrehanda ikke er fin. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jepps, et barnslig og umodent innlegg - men; JEG HAR ENDELIG DET SEXLIVET JEG HAR DRØMT OM SIDEN JEG VAR 12 ÅR!! WUHUUUU! Og dama er dritheit!!! Yeah! Hadde du sex mens du skrev dette? Og nå mens du leser dette? Og snart hvis du svarer på dette? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Og det første du gjør er å poste bildet av den jenta som du tilsynelatende har sex med HELE TIDEN? Jeg lukter farlig backfire om hun noengang ser dette Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tøft, hva er rekorden deres? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Tøft, hva er rekorden deres? +1 høres bra ut og ikke minst: haha Znaky! :!: grattis med barn på vei og greier. post gjerne bilder av deg selv rett etter beieskift midt på natten i 3. uke edit: Jeg har også sex hele tiden. riktig nok med meg selv, men det er detaljer.. Endret 7. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja/Nei hun har faktisk bleika det nå, og tanner, enten må du skaffe deg briller eller så smurte du veldig tykt på der med sammenligningen Syntes det lignet noe jævli med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå