Dan-Levi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sikkert fler som vet at den kommer neste år men jeg vil alikevel høre hvor mange som likte den forrige filmen og hvor mange som gleder seg til nr2 kommer og om det er tanker rundt en oppfølger med tanke på plott ! :-) Jeg gleder meg ihvertfall masse, synes det var en genial film som absolutt trenger en oppfølger! IMDB Info Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Line-up'en er ihvertfall jævlig bra. Downey bærte forrige film, men her han Rourke, Rockwell og Cheadle med på laget, pluss litt eye-candy ved Scarlett. Spørsmålet ligger jo rundt plottet, nå som de har fått unnagjort den obligatoriske intro-historien. Manusforfatteren har kun Tropic Thunder på samvittigheten. Endret 6. august 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Line-up'en er ihvertfall jævlig bra. Downey bærte forrige film, men her han Rourke, Rockwell og Cheadle med på laget, pluss litt eye-candy ved Scarlett. ...og Samuel L. Jackson! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Ja, hvordan kunne jeg glemme. Endret 7. august 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
gard0 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ironman One var sykt bra! Gleder meg som en unge til 2'eren Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Blir ikke bedere super helt en Robert Downey Jr. Christian Bale kan bare gå og legge seg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Line-up'en er ihvertfall jævlig bra. Downey bærte forrige film, men her han Rourke, Rockwell og Cheadle med på laget, pluss litt eye-candy ved Scarlett. ...og Samuel L. Jackson! "That's it! I have had enough of this motherf... Iron Man in this motherf... Iron Suit!" (beklager, måtte bare...) Hadde null forventninger til den første da alt var helt feil. Robert Downey Jr som Iron Man passet ikke i det hele tatt, og i tillegg fikk de med seg neket Gwynet Palthrow, av alle ting. Men likevel er det favorittsuperheltfilmen min siden.... øh... eh... har det egentlig vært noen bra superheltfilmer i det siste? (nei, jeg likte ikke Batman Begins og The Dark Knight noe særlig). Har egentlig lite forventninger til denne da han neppe kommer til å si "My turn!" denne gangen, men vi får se. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) OMG! http://iron-man-2-trailer.blogspot.com/ edit: Edward Norton ser ut til å dukke opp også, så kaaaanskje vi får se HULK! http://www.imdb.com/title/tt1228705/ Endret 11. august 2009 av azzex Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At Norton dukker opp er vel ikke offisielt. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har gledet meg til en oppfølger siden den første Iron Man filmen. GLEDER meg til mai 2010 ja! Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Nei er vel ikke det Antok det bare siden det sto på imdb. Endret 11. august 2009 av azzex Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hadde vært tøfft og se Norton i filmen ja. Hvis det er sant så håper jeg han har en sene med Rober Downey Jr. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 *snip* IMDB pleier ikke alltid å være 100% pålitelig, men om dette er sant, er det bare rått. Særlig siden Robert D. Jr. hadde en cameo på slutten av Hulk-filmen. Var så herlig å se han snakke med han andre. Tenkte med en gang at en Hulk/Iron Man film var på anmarsj. Kommer det til å bli laget to gjesteroller da, Iron man med Hulk og Hulk med Iron man? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 *snip* IMDB pleier ikke alltid å være 100% pålitelig, men om dette er sant, er det bare rått. Særlig siden Robert D. Jr. hadde en cameo på slutten av Hulk-filmen. Var så herlig å se han snakke med han andre. Tenkte med en gang at en Hulk/Iron Man film var på anmarsj. Kommer det til å bli laget to gjesteroller da, Iron man med Hulk og Hulk med Iron man? De setter opp denne filmen: http://www.imdb.com/title/tt0848228/ Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Vet du. Jeg syntes ikke den første var så rå som folk ville ha den til. Tror ikke jeg gidder å sjekke ut 2ern. Kan jo hende jeg blir dratt med da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå