hokuspokus111 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Corsair H50 hjelper jo også til å holde støynivået nede. Er det mye å hente ved å bytte kjølepasta? Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Finner HW sin anbefaling litt merkelig jeg. Jeg var under det inntrykket at man kan få bedre kjøling med mindre støy for samme eller lavere pris ved valg av en bedre luft kjøler. Så hvorfor man ikke har valgt å sammenligne h50 med luftkjølere i samme pris sjikte er litt merkelig i mitt hode. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Finner HW sin anbefaling litt merkelig jeg. Jeg var under det inntrykket at man kan få bedre kjøling med mindre støy for samme eller lavere pris ved valg av en bedre luft kjøler. Så hvorfor man ikke har valgt å sammenligne h50 med luftkjølere i samme pris sjikte er litt merkelig i mitt hode. Man må huske at en luftkjøler vil dumpe luften ut i kabinettet, men her har man muligheten til å frakte den varme "luften" ut av kabinettet, uten å varme opp andre ting på samme måte. I tillegg er denne kjøleren både kraftig (holder godt til en overklokket Core i7), svært stillegående (men ja, det finnes luftkjølere som lager mindre bråk), og den er relativt billig. I tillegg til veldig enkel å montere. Jeg betalte vel 500,- for min, men ser at den har gått opp en del siden den gang. Tror jeg har sett alt fra 500 -> 1000,-, så det varierer vel litt. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Når pastaen er fjernet, ser vi tydelige fresespor i aluminiumet. Dette virket litt dumt, den er jo lagd i kobber ikke sant ?! Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Corsair H50 hjelper jo også til å holde støynivået nede. Er det mye å hente ved å bytte kjølepasta? Kjøpepastan som er på den er av de beste, Shin-Etsu. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Når pastaen er fjernet, ser vi tydelige fresespor i aluminiumet. Dette virket litt dumt, den er jo lagd i kobber ikke sant ?! tror vi snakker brukerfeil tar de såpass hardt i når de fjerner pastaen at kobberplaten ryker med Lenke til kommentar
twitch.tv/erictheslayer Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 funker denne til 1155 socket? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) funker denne til 1155 socket? Ja. Den passer til 775, 1366, 1156 samt AM2. 1156 sitt bakfeste er kompatibelt med 1155. Endret 2. juli 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå