Keiseren av Grønland Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har utallige ganger prøvd å installere BBPress nå, uten hell. Installasjonen går glatt og feilfritt, men når jeg da skal logge inn, bryter helvete løs. Jeg får feilmeldingen som følger etter at jeg trykker på logg inn: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/michael/public_html/forum/bb-config.php:1) in /home/michael/public_html/forum/bb-includes/backpress/class.wp-auth.php on line 273 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/michael/public_html/forum/bb-config.php:1) in /home/michael/public_html/forum/bb-includes/backpress/class.wp-auth.php on line 273 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/michael/public_html/forum/bb-config.php:1) in /home/michael/public_html/forum/bb-includes/backpress/class.wp-auth.php on line 273 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/michael/public_html/forum/bb-config.php:1) in /home/michael/public_html/forum/bb-includes/backpress/class.wp-auth.php on line 273 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/michael/public_html/forum/bb-config.php:1) in /home/michael/public_html/forum/bb-includes/backpress/class.wp-auth.php on line 273 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/michael/public_html/forum/bb-config.php:1) in /home/michael/public_html/forum/bb-includes/functions.bb-pluggable.php on line 232 Lenke til kommentar
OIS Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Dette er et forum for dem som har spørsmål om programmering, ikke kjøre ferdige progam (imnsho). Foreslår du besøker denne siden, og ser på dokumentasjonen, blog eller forumet. Det er greit å samle alle problem med bbpress der så kan andre med samme problem også få løsningen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Hadde du kikket fort innom siden før du sa det der, hadde du sett at jeg allerede har spørt dem. Jeg poster her siden de har rompe-support - hvor jeg må vente i ett helt døgn før jeg får et nytt svar. Og erfaringsmessig er dette et mye mer ressurssterkt forum. Derfor poster jeg her. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Hømp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå