ShAfT__ Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei For noen dager siden fikk jeg Enter The Matrix bestilt fra USA. Etter å ha rundet spillet på begge karakterene har jeg følgende ord og si om det. Hva gjør Enter The Matrix bra? Det som Enter The Matrix et bra spill er for det første god grafikk, nydelig cutscenes og god action. Hvem har vel ikke drømt om å gjøre "movesa" de gjør i Matrix filmen. Selve slåssingen hadde gjort seg godt faktisk også som et slåssespill. Her tror jeg DOA 3 og Tekken spillene har mye og lære. Det er veldig god focus mode og sånn. Det er også bra at du har det hele tiden. Kontrollene er også veldig lette, venstre og høyre musetast brukes i fighting mode. Så det blir ikke vil trykking rundt om på tastisen . og det er jo bra. Hva gjør Enter The Matrix dårlig? Det første jeg legger merke til er at det ikke er støtte for multiplayer enten på lan eller på nett. Dette er skuffende. Hvem har ikke lyst til å gå head to head med en annen kamerat!!. Det som også irriterer meg grenseløst er at jeg klarte og runde dette spillet på 4 timer. Det avsluttet brått og man satt igjen med en følelse om at spillet var halvferdig. En annen ting er også at jeg gjerne ville ha hatt fri aim. Liker ikke at dataen velger måla og det eneste du gjør er å trykke på musa. Men dette er jo smak og behag. En annen ting er lyden når man skyter i focus mode (slow motion) det høres ikke noe som det det gjør i filmen. En slags skjærenes lyd. Ekkel lettere sagt. Og til slutt hadde jeg gledet meg veldig til å banke noen agenter. Du møter vel på et par men det er alt. For det meste løper du fra dem...Det liker ikke jeg. Det var min evaluering. Ender vel på karakteren 3/4 eller no. God action men altfor kort og ingen støtte for multiplayer. Nå har jeg hørt rykter om en multiplayer mod. men det er bare rykter. Gjerne kom med innspill etter dere har testet spillet. Gi gjerne kritikk og ros. [/u] Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kanskje du burde bli spill annmelder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå