vixit Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har enn sånn engelskspråklig telefon, og må sette opp wap-innstillinger og har netcom. Den ber om Hosnumber - noe jeg tenker er *99# Men så ber den om Host Adress og Host adress 2? Hva i allverden er dette? er det internet.netcom.no og apn.netcom.no? Takk for svar Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kva slags telefon er dette? Lenke til kommentar
vixit Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Kva slags telefon er dette? det er jeg faktisk veldig usikker på. men kan dette variere ihenhold til telefontypen altså? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Menyane er sjølvsagt ulike frå telefon til telefon. Host number, adresse 1 og 2 seier meg ingen ting. Eg ville heller forventa å bli spurt etter f.eks. apn, proxy port, portnummer, startside på nett osv. Dersom du veit merke og modell vil det vere lettare å få hjelp. Kanskje nokon på forumet har den same mobilen, og kan sjekke kva som står hos dei. Det vil også vere lettare å google etter oppskrifter på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå