chris_83 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hei, Jeg trenger prosjektor og elektronisk lerret(slikt som kommer ned fra taket automatisk når man skrur på prosjektoren, til under 15k. Requirements: - 1080p - Stillegående vifte - Stort bildet fra liten avstand (stor zoom). avstand til lerret ca 4m. Kan jeg få dette for under 15k? eller burde jeg gå opp mot 20k? Og hva anbefaler dere? ------------------------------------------- Utenom dette budsjettet, finnes det relativt billige løsninger for å autostyre blendegardiner, som automatisk går ned når man skrur på projektoren? Endret 6. august 2009 av chris_83 Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Har sett litt på denne, Optoma HD800X LV Men den bråker visst, er det noe man kan gjøre for å fikse på dette? Jeg kommer til å bokse inn prosjektoren i taket. Kan jeg da inkudere f.eks en 120mm vifte i boksen, slik at viften i prosjektoren går saktere? eller vil det fortsatt gå for full fart? http://www.lydogbilde.no/test-optoma-hd800...o4499o.lbt.html ---------------- Hvor stort lerret trenger jeg, og hva er optimal avstand fra prosjektor til lerret for å få best utnyttelse av størrelse og kvalitet på bildet. ---------------- Ønsker også tips om gode billige elektriske tak monterte lerret. Kan disse sammenkobles med prosjektoren, slik at lerret kommer ned automatisk når man skrur på lerretet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå