int20h Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 SSD-distribusjonen ble stoppet hos Intel pga. en stygg bug, men neste uke er alt som normalt igjen. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvorfor tilbakekalte de diskene om de ikke har gjort noe med dem men bare sier "gjør det selv"? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så vidt meg bekjent tilbakekalte de ikke diskene, de bare stoppet videre distribusjon til feilen ble funnet og rettet. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Problemet er vel kanskje ikke så stort. De fleste av disse diskene går vel (så vidt jeg vet) i all hovedsak til entusiaster. BIOS-passord er vel mest vanlig i bedriftsegmentet for bærbare hvor penetrasjonen av SSD så langt er kanskje tynn, dessverre. Det er uansett et par andre ting som må løses på SSD før ting er som de skal, f.eks degradering osv. Dette gjelder vel forøvrig alle produsenter i større elelr mindre grad. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har en slik gen.2-disk. Utrolig fornøyd med ytelsen på den disken. Fikk den levert av DHL sist lørdag. Fungerer supert sammen med Windows7. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 newman: Hvor kjøpte du? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 newman:Hvor kjøpte du? Komplett fikk inn 10 stk her om dagen som forsvant på et par timer. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg bestilte den hos Amentio for en liten stund siden, sammen med en WD 1TB Green harddisk. WD-disken fikk jeg etter etpar dager, mens Intel-disken var ubekreftet en ukes tid. Plutselig ringte telefonen en lørdags morgen, og da sto det en mann fra DHL med en pakke til meg. Visste ikke at den var sendt engang, hehe. Koselig overraskelse til frokost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå