Fenixen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) blir teit den sammenligningen med amazon som en bruker gjorde på en enkelt tittel.. det var sannsynligvis til under innkjøpspris.. hvertfall ikke over 300kr var jo litt stivt.. men priser de spillene for langt under butikkpris så dreper de jo butikksalget fullstendig. Endret 7. august 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 299 kr. for 2-4 år gamle spill er helt uaktuelt for min del. Jeg betaler max 200 kr. for spill som er så gamle. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kameo for 299? aldri. Tror jeg betalte lignende sum for 2-3 år siden for spillet. Lenke til kommentar
zantafio Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 lar det seg ikke gjøre og lagre spillene på en ekstern hd og spille dem derfra? mulig jeg er naiv, men man skulle jo nesten tro at microshit har åpnet for det? ser for meg at de vil selge flere spill på den måten. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 De spillene som har blitt lagt ut til nå (er i previewen) koster 299,- Lenke til kommentar
Roug Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Når kommer denne updaten? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 I morgen. Men jeg kommer ikke til å kjøpe noen spill til den latterlige prisen. Som andre også har sagt, hadde de ligget rundt 100-lappen hadde det vært aktuelt, for flere av dem får man faktisk kjøpt MYE billigere på ebay og play, så jeg blir faktisk irritert over det her. Jeg hadde sikkert kjøpt mange spill hadde prisen vært god, noe den burded være med tanke på besparelsene deres i dette systemet, men neida. Grådigheten deres gjør at jeg ikke bruker penger på dem. Igjen. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 300 kroner er dyrt ja.. spes for type platinum spill.. men 100kr for feks mass effect hadde ødelagt butikksalget.. noe jeg forøvrig ikke har noe i mot, bare nevner det Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Edit: Prisen har forandret seg siden sist jeg sjekket. Endret 10. august 2009 av tunefish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg