Majjan Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Listen over hvilke spill du kan laste ned via Xbox Live er nå klar. Les mer Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Spent på pris. Rundt 100 kr. er greit. 200-300 kr. er ikke greit. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) 200 må da væra greit? er vel det som er billig butikkpris på de fleste av disse spillene? Betale for å slippe rot i hyllene mine og generellt mindre tull med å skifte spill osv? ja takk.. Håper sony kommer med noe lignende. men for all del, jo billigere jo bedre.. Endret 6. august 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er jo en video i artikkelen der hvor de demonstrerer... står 1600 MS-points... er vel 120 kroner ca. ? ..grei pris i så fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Prisen vil gå fra 1600 og opp til 2400 MS-poeng. Det tilsavarer vel 20-30 dollar, og er akkurat som forventet. Link Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nå må virkelig MS få ut fingeren å endre pris/størrelse på harddiskene til 360'n. Liker veldig denne løsningen men 20 Gig harddisk er litt lite til å laste ned hele spill... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tja, jeg vet ikke med dere, men hvis det fysiske alternativet er like billig/billigere, så går jeg heller for det. De fleste spillene på lista får man nå plukket opp for 100-150 kr. på Play. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 smak og behag.. har såpass mye spill, og har ingen interesse av å la det bruke hylleplass om det kan ungås.. ser ikke akkurat fint ut I tillegg kan jo i teorien det fysiske alternativet kan bli ødelagt, det kan ikke det digitale. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Nei, men den digitale versjonen kan også slutte å fungere en gang i fremtiden da Xbox Live blir slått av. EDIT: Når jeg tenker meg om så går det vel an å spille spillene offline. Det kunne ikke jeg før, så derfor tenkte jeg sånn jeg tenkte. Endret 6. august 2009 av Dofty Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 I tillegg kan man selge et fysisk spill brukt hvis man ønsker det. Synes også det kan være greit med en manual. Men ja, fordeler og ulemper som hver enkelt får avgjøre. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Også er det jo også kos med limited editions og sånne spesielle versjoner. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvordan er det med å laste ned spillet flere ganger? Ser for meg at disken kan gå full, og at man sletter spill for å få plass til flere, kan man da laste dem ned igjen på et senere tidspunkt? Og evt. hvor mange ganger kan man laste dem ned? (Tenker med grøss på hva EA som satte en begrensning på 3 gangers nedlastning i løpet av en kortere tid) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Prisene bør bli vesentlig lavere enn i butikkhyllene, fordi MS slipper distribusjonskostnader og risiko for overproduksjon. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tviler på at det blir så mye lavere priser, da Microsoft neppe vil legge seg ut med distributører og butikker. Blir vel noe ala Valve, med gode tilbud innimellom... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Spill ligger ute nå for de som er med i preview'n. 299 kr for et spill. Alt for mye syns nå jeg. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tja, hadde vært deilig å kjøpe nye, populære spill dagen den kommer ut. Sikter da til Modern Warfare 2. Regner med at det blir stress å finne et eksemplar på dagen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Aj aj aj, Xbox live blir bare bedre og bedre Veldig praktisk å kjøpe spill og laste dem ned når man har 10Mbit linje. Håper de fortsetter med å ha demoer gratis som man unlocker til full game. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Nå installerer jeg spill jeg kjøper uansett for å slippe DVD drev støyet, så i utgangspunktet er dette en bra løsning. Men som andre har nevnt så pleier jeg å selge spill etterhvert som jeg er ferdige med dem, og det blir litt vanskelig med denne løsningen. Så med mindre det blir en god del billigere å kjøpe de online så tror jeg fortsatt at jeg kjøper disc versjonen. Endret 6. august 2009 av HappyHerb Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ser nå for meg en løsning i Xbox Live hvor man kan selge ett spil til andre på Xbox Live:) Selv om det neppe kommer til å skje, for da vil jo ikke MS tjene penger på det.. Men hadde vært genialt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg