Pluggen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg lurer på en seint 80-talls 190E, og dama lurer på en C180 fra midten av 90-tallet.. Hva bør vi se etter når vi skal ut å kikke i dag? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Da har vi vært å sjekket ut litt 190`n blir nok hentet mandag/tirsdag etter etterkontroll av mangellapp fra PKK, da påkostet noen tusen.. Noe rust var det, men ingenting i gulv/dørterskler o.l.. 233 000km, og lite/ingen slitasje på interiør!! C180`n som forresten var en 220D blir mulig hentet i morra, men da for en NAF-test sannsynligvis.. Litt for billig til at jeg tør handle uten mistanke om noe.. Har mistanke om en liten feil i forstillinga, uvisst om hva. En rustflekk i kanal v. jekkfeste, ellers lite rust som jeg kunne se. Kom gjerne med tips og triks til begge bilene, oppdatering kommer! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Lite innteresse her, men oppdaterer likevel 190´n skal inn til etterkontroll i morra, så henting skjer vel da i løpet av tirsdag om alt er i orden tenker jeg Kommer da muligens til å lage en liten worklog etterhvert.. Noen planer er der, men vi får se hvor langt vi tar den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå