abene Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Google har lagt ut et utvalg av themes for Chrome 3 beta. Les mer Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvor er IE6 theme? Win2k classic? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Vista og Win7 look? nei, Google følger nok sine egne maler... EDIT: Tror FireFox 4.0 kommer til å se bra ut =) Endret 6. august 2009 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gi meg about:config/Userchrome.css-lignende muligheter, så kanksje jeg vurderer Chrome. Sånn det er nå er det litt for bloat/teletubbie for meg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Haha, utrolig! Alle sammen ser ut som Winamp-skins fra 1999. Google gjør mye riktig, men estetikere er de på ingen måte. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Som gmail som chrome sier jeg bare. Begges temaer så ut som noen bøtter med møkk. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 bruker firefox 3,5,1 med chromifox ytelsen og alle funksjonene til firefox, men med crome sitt herlige GUI Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Som gmail som chrome sier jeg bare. Begges temaer så ut som noen bøtter med møkk. Det er vel smak og behag hva som er pent. Synes det er bra at Gmail skiller seg fra Microsofts glossy ****. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvor er IE6 theme? Win2k classic? ++ Venter også på en slik skin. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gjør seg nok når "skinnere" fra deviantArt og lignende begynner å lage skins til den. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvor er IE6 theme? Win2k classic? Hvis du vil ha IE-utseende så må du nok dessverre ty til IE. Mulig det dukker opp noen hjemmesnekrede skin i den stilen senere, men neppe noe offisielt fra Google pga designplagiat vs varemerkebeskyttelse. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Skriv din kommentar.... edit: hmmm, dette har jeg tydeligvis postet... :\ Endret 6. august 2009 av Zappy Lenke til kommentar
traveler5843 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Akkurat like Fail som med XP-themes ,da alt man kunne gjøre i grunn var å bytte farger. Siden jeg egentlig liker Chrome som den er i blå eller transparent skal det nok mere til får å interresere denne karen. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Som gmail som chrome sier jeg bare. Begges temaer så ut som noen bøtter med møkk. I beg to differ. Ja, standard style ekke noe spess å skryte av, og det er nok heller kun et fåtall av de lanserte stylesene som er brukbare, men de er nå også veldig brukbare men med crome sitt herlige GUI Come again? Skikkelig konfigurert Opera/Firefox er way mer minimalistisk. Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvor er IE6 theme? Win2k classic? Lol, hvorfor vil alle ha nettleserskins som skal etterligne gammelt møl laget av Microsoft? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det ser rent og pent uten altfor mye fancy spancy dill dall som tar masse plass. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det ser jævlig og stygt ut, uten noe av de nyttige funksjonene som ikke tar plass. Fixed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå