fghj Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg har ikke peiling på PC men har sett på disse to. Acer Aspire 7735zg - Elprice Asus K70 - Expert Det jeg er ute etter er en maskin som jeg kan bruke i 3 år, har god lagring, godt batteri og ikke for mye støy. Maskinen skal kun bli brukt til skolearbeid og surfing på nettet. Håper noen kan hjelpe meg med dette og tar også imot gode råd hvis dere mener noen andre passer bedre for meg. Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg har ikke peiling på PC men har sett på disse to. Acer Aspire 7735zg - Elprice Asus K70 - Expert Det jeg er ute etter er en maskin som jeg kan bruke i 3 år, har god lagring, godt batteri og ikke for mye støy. Maskinen skal kun bli brukt til skolearbeid og surfing på nettet. Håper noen kan hjelpe meg med dette og tar også imot gode råd hvis dere mener noen andre passer bedre for meg. gå for HP Pavilion Dv6 2112 Lenke til kommentar
fghj Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg har ikke peiling på PC men har sett på disse to. Acer Aspire 7735zg - Elprice Asus K70 - Expert Det jeg er ute etter er en maskin som jeg kan bruke i 3 år, har god lagring, godt batteri og ikke for mye støy. Maskinen skal kun bli brukt til skolearbeid og surfing på nettet. Håper noen kan hjelpe meg med dette og tar også imot gode råd hvis dere mener noen andre passer bedre for meg. gå for HP Pavilion Dv6 2112 Mener du HP er et bedre merke? Hvor kan jeg finne den? Jeg ønsker en skjermstørrelse på ca. 17 Lenke til kommentar
fghj Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg har ikke peiling på PC men har sett på disse to. Acer Aspire 7735zg - Elprice Asus K70 - Expert Det jeg er ute etter er en maskin som jeg kan bruke i 3 år, har god lagring, godt batteri og ikke for mye støy. Maskinen skal kun bli brukt til skolearbeid og surfing på nettet. Håper noen kan hjelpe meg med dette og tar også imot gode råd hvis dere mener noen andre passer bedre for meg. gå for HP Pavilion Dv6 2112 Mener du HP er et bedre merke? Hvor kan jeg finne den? Jeg ønsker en skjermstørrelse på ca. 17 Uff, nå har jeg ombestemt meg. Synes skjermen ble for stor. Jeg har nå sett på: Acer Aspire 5738Z HP DV6-1223 Er det noen som mener noe om dette? Trenger så sårt hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå