Gå til innhold

Garantier?

Choo

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et Creative gforce4 ti 4200, 64mb ddr etc.

Så overklokka jeg det litt, så kom det en utrolig irriterende lyd fra vifta, den overdøver det meste av annen vifte lyd, så jeg lurte på, kan jeg få bytta kortet, eller ødela jeg den sjangsen med klokkinga? Det kunne jo ha vært svakheter på korte... :D

Kan de foresten finne ut om kortet har blitt klokka?

MvH André.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

seff er det garanti sak , har ingen ting med oc'inga de å gjøre.

men om du gidde å send det inn vent..eller bare smelle på en lita vifte fra egen lommebok er opptil deg. koster jo ikke noe en slik fifte vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Det er så UTROLIG mange som klokker skjermkort nå for tiden og mange ender med å ødelegge det. Dette ser databutikkene nøye på og de KAN finne ut om kortet er blitt klokka ganske lett tror jeg, og det står jo klart og tydelig at overklokking foregår på eget ansvar der garanti bortfaller osv. Jeg ville bare kjøpt meg en ny vifte til kortet om det var bare det som var problemet :yes:

Lenke til kommentar
Det er så UTROLIG mange som klokker skjermkort nå for tiden og mange ender med å ødelegge det. Dette ser databutikkene nøye på og de KAN finne ut om kortet er blitt klokka ganske lett tror jeg, og det står jo klart og tydelig at overklokking foregår på eget ansvar der garanti bortfaller osv. Jeg ville bare kjøpt meg en ny vifte til kortet om det var bare det som var problemet :yes:

Hvordan ser man at et skjermkort har vært klokket?

Blir som å si: Ja, den bilen har han kjørt i over 100 km/h med :-)

Lenke til kommentar

Nå KAN de faktisk se hvor fort bilen din er kjørt da..

Alt lagres i i bilen.. Høyeste turtall, høyesta hastighet, alle feil som blir registrert i alt fra motorfunksjoner til vindusheisere...

Hvertfall med moderne biler... som min :D

Lenke til kommentar

Nå KAN de faktisk se hvor fort bilen din er kjørt da..

Alt lagres i i bilen.. Høyeste turtall, høyesta hastighet, alle feil som blir registrert i alt fra motorfunksjoner til vindusheisere...

Hvertfall med moderne biler... som min :D

:roll: . Flott at du skryer litt av bilen din for oss :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...