Gå til innhold

tredje xbox med RROD - overføre download lisenser?

Jaudu

Anbefalte innlegg

en venn av meg hadde en xbox med en hau av downloads, så fikk den rrod, og han sendte den inn på service, og fikk ny tilbake. brukte den samme harddisken, men arcade spilla og game addons funker ikke offline lenger, han har også flere brukere. så han brukte license transfer på xbox.com, og da funka de. men saken er nå at han har fått RROD igjen, og fikk enda en ny xbox, ikke noe reperasjon. og nå funker plutselig ikke license transfer greia lenger, han spiller mye offline, og derfor er det ganske kjipt at ikke downnloadsene funker lenger.... er det noe man kan gjøre`? fikk rrod bare 5mnd etter den forrige xboxen.

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det kan kun gjøres en gang pr år, om det er snakk om 12 måneder eller kalenderår vet jeg ikke. Jeg mener også å ha lest at reperasjonssenteret skal gjøre dette selv når de sender en ny maskin tilbake, men jeg har ikke fått det bekreftet på noen måte. Jeg ville ha ringt inn til kunderserivce selv og forklart saken, og lagt vekt på at man spiller mye offline og at det er MS selv som har forårsaket problemt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...