Radiolytter Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er det noen som har testet eller funnet tester av radiokvaliteten til mobiltelefoner? Jeg er ute etter en mobil med god en radio funksjon. Finner kun tester som beskriver mp3 avspilling. Min erfaring med radio på mobil er dårlig - mys sus og skurr. Finnes det mobiler med DAB radio? Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har vært borti endel mobiler med radio selv, og har utelukkende samme erfaring som deg. SE K800, Nokia N82 og Nokia 5800 XpressMusic har heller laber kvalitet, ihvertfall... Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Uten å bruke radio spesielt mye, kan jeg si at jeg er svært fornøyd med radio-funksjonen på N95'en min. Innebygd mottaker, og muligheten til å laste ned alle radiokanal-frekvenser i området ditt. (Eks: skriv at du er i trondheim, også lastes ned en liste med navn og frekvenser på radiokanalene i trondheim) God kvalitet på lyden også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå