Enceladus Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Trenger en liten, tynn og lett A4 scanner som jeg kan drasse med meg rundt i vesken min. Forslag? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Canon har flere "små" modeller. Men de må nødvendigvis være større i lengde/bredde enn et A4-ark og høyden styres av mekanikken (lys/sensor som skal bevege segsamt lokket over for å forhindre strølys (samt skal holde skanobjektet på plass og flatt). Lide 100 har målene 250 x 364 x 40 mm og veier ca 1,6 Kg. En skanner som fraktes må alltid transportsikres. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Da blir det en Lide 100 Hvordan transportsikrer man en scanner da? Den skal jo bare legges i skuldervesken min. Kan ikke tro at det skal være så risikabelt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 De fleste scannere har en låseknapp for transport-sikring. Tom Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Avhengig av hva du skal scanne, kan kanskje en slik være tingen? https://prisguiden.no/product.php?product...3&cat_id=28 Har desverre ingen brukererfaring å dele. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 ... Den skal jo bare legges i skuldervesken min. Kan ikke tro at det skal være så risikabelt Uten transportsikring (les hvordan i manualen på den du kjøper) vil lys/sensor/motor ødelegges i løpet av en tur i skuldervesken din. Og alle flatbedskannere har transportsikring! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Ok da skal jeg sjekke ut transportsikring når jeg får scanneren min. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå