Gjest Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har et samsung headset som jeg brukte til å høre på musikk via bluetooth på min forrige mobil. Har nå kjøpt Nokia 5800, og får ikke koblet disse sammen. Når den søker etter nye bluetooth enheter finner den ingen å koble opp mot. Har Samsung SBH500. Er det noen som vet hvordan jeg kan få dette til å virke med min mobil?? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Setter du bluetooth enheten i paringsmodus før du søker den frem på telefonen din? Det må gjøres første gang dem kobles til. Dersom du ikke har gjort dette, gjør følgene: Sett hodesettet i paringsmodus ved å holde inne ringetasten mens du slår det på, og vent til det blinker rødt og lilla. Deretter søker du opp hodesettet fra mobiltelefonen du vil bruke, og skriver inn kode "0000". Endret 6. august 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Setter du bluetooth enheten i paringsmodus før du søker den frem på telefonen din? Det må gjøres første gang dem kobles til. Dersom du ikke har gjort dette, gjør følgene: Sett hodesettet i paringsmodus ved å holde inne ringetasten mens du slår det på, og vent til det blinker rødt og lilla. Deretter søker du opp hodesettet fra mobiltelefonen du vil bruke, og skriver inn kode "0000". Det funka, tusen takk! Så enkelt,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå