Palme Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har prøvd desperat å få tak i dadler i bergensområde, men ingen dagligvarer har hatt dette inne. Har også vært på flere invandrerbutikker, men der får jeg bare tak i gamle tørkede. Før hadde Meny dette inne, men de siste måndene har de ikke hatt det. Er dette en sesong-frukt som det ikke er sesong for nå? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) All frukt er sesongbetont. Og når man ikke får det i sesongen så har det ligget lenge på lager. Når dadler har høstesesong vet jeg ei. Endret 6. august 2009 av Luftbor Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Leste at de kan ligge på lett kjøl i over 6 månder, så det er vel kanskje markedet i Bergen som ikke er helt klar for dadler enda. Noen som har et bra tips på hvor jeg kan få kjøpt dadler i Bergen by? Endret 6. august 2009 av Palme Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ramadan er hvis jeg ikke tar helt feil, i slutten av August (dette fikk jeg vite når jeg besøkte Palestina), og da er det nok mulig å anskaffe dadler. Muslimer blir anbefalt å spise dadler før de hiver seg løs over annen mat. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Sendte inn en forespørsel via meny.no om ikke det var mulig å få inn ferske dadler i butikkene snart. To dager etter ringte innkjøpsansvarlig i Meny til meg, og han lovet meg ferske dadler seinest i slutten på september! Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du verden...service... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå