JZA Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er jo det på T68 så det burde vel også være det på T610. Synes det er helt ufattelig at ingen andre har klart å kommet opp med dette enda. bare at mld lagrer seg i utboksen. Hvorfor mangler S55 dette ? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er jo det på p800 også så jeg tror ikke sony ericsson gjør det motsatte på t610. Vi får bare håpe på det beste. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Vel, Nokia har jo en SMS logg som teller hvor mange SMS som har blitt sendt og forsøkt sendt, og hvor mange som har blitt mottatt og forsøkt mottatt. Men for å finne det, er du nødt å aktivere en meny med datakabel... Så det er veldig merkelig hvorfor telefoner ikke leveres med en så enkel funksjon som det! Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 jeg har lest et eller annet sted at det er på.. tror det var på noen leserinnlegg fra Dubai.. fant dem i forbindelse med artikkelen om t610 på mobile-review.com tror jeg.. jepp jepp.. Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Vel, Nokia har jo en SMS logg som teller hvor mange SMS som har blitt sendt og forsøkt sendt, og hvor mange som har blitt mottatt og forsøkt mottatt. Men for å finne det, er du nødt å aktivere en meny med datakabel... Så det er veldig merkelig hvorfor telefoner ikke leveres med en så enkel funksjon som det! Kan jeg gjøre det privat? Eller må den f. eks. forhandler, så de kan gjøre det? Meget interessert i det! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kan jeg gjøre det privat? Eller må den f. eks. forhandler, så de kan gjøre det? Meget interessert i det! Det finnes visstnok en rekke sider på nettet hvor du kan finne informasjon om slikt. Bruk google... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tilogmed R600 har sms-teller, så hvis den mangler det så er helt på bondeåkeren. Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kan jeg gjøre det privat? Eller må den f. eks. forhandler, så de kan gjøre det? Meget interessert i det! Det finnes visstnok en rekke sider på nettet hvor du kan finne informasjon om slikt. Bruk google... Hva skal jeg søke på da? "nokia secret menus" eller hva? Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Netmonitor heter menyen som gjør at en kan lese hvor mange meldinger som er sendt og motatt. Ganske uinterresant og se antall meldinger egentlig. Det jeg gjerne skulle hatt var et ikon som forandret seg eller noe sånt når en har svart på en melding.akkurat som i Outlook..Mange ganger jeg har vært usikker på om jeg har svart på en melding eller ikke.. Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Skulle også gått an å finne ut om vedkommende du sendet meldingen til har lest den eller ikke! Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Enig med pepzi, det er vel ikke akkurat noen viktig funksjon (de som trenger slikt sliter vel heller med andre problemer :wink: ). Har fått ny T610 nå, med oppdatert FW. SMS er desverre like treg, men nå funker i allefall WAP Denne har klart dårligere display enn den forrige. Fargene i alle 4 ytterkantene er mye lysere enn resten. Og som på den forrige; litt kjipt at man blir sittende å pusse vekk merkene på dekselet (spesielt displayet) hele tiden. Skikkelig irriterende det :-? Er noen nye spill. Blandt annet et minigolf-spill som ser ut til å være ganske morsomt. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Fargene i alle 4 ytterkantene er mye lysere enn resten. Er noen nye spill. Blandt annet et minigolf-spill som ser ut til å være ganske morsomt. Det kan hende det er bare i liten feil med den telefonen du har fått. Jeg har testet minigolf på t310 og det er et bra spill. Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Antall SMS står jo på telefonregningen da :wink: Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Nokia 3510i har jo sms teller.En av få ting som er bra med den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå