Gjest Guest_confused_* Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hallo. For ett år siden møtte jeg en jente på nettby, dette utviklet seg jo framover, til msn. skype. Cam. Og lignende. (jeg er 15 forresten) og det trodde jeg hun var og, uten og tenke over det. Ikke spurte jeg heller, for hun så like gammel ut som meg, hvis ikke eldre. Men nå nylig fikk jeg vite at hun er 13. Ja jeg vet, bare 2 års forskjell.. Men mye skjer på 2 år når vi er så unge som vi er. Men hvis du tenker sånn på skole, så synes jeg fortsatt det er ganske mye forskjell.. Hun begynner på ungdomsskolen, og jeg slutter. (jeg er født sendt på året, og hun ganske tidlig, derfor er det 2 år, ikke 3.) Jeg prøver å fortrenge liksom tankene hver gang jeg skal sove at "det er bare 2 år, alder er bare ett tall!" men de småtankene at hun alltid er for ung kommer også opp. Plutselig kan jeg begynne å lure på om ho kanskje "liker" meg fordi jeg er eldre, og det vil slå ut bra i vennegjengen hennes eller lignende. Jeg tror ikke dette om henne, men det er sånn typisk meg hvis jeg virkelig blir glad i noen så tenker jeg bare: Jammen tenk hvis hun er sånn, eller gjør sånn ? .. sto akkurat opp, så det kan hende dette er litt dårlig formulert. så da kan jeg skrive den om igjen hvis det trengs senere Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 go for it! mener nå jeg broren min på 16 flørter med en på 13 går fint det mora aksepterer det og hele pakka Lenke til kommentar
Gjest Guest_confused_* Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 go for it! mener nå jeg broren min på 16 flørter med en på 13 går fint det mora aksepterer det og hele pakka Så du tror det ikke er en sjanse for at hun "bruker" meg liksom? Det er ikke det at jeg ikke stoler på henne, men er så redd for at noe sånt skal skje. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Men det står jo alder på nettby, right? Lenke til kommentar
Gjest Guest_confused_* Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Men det står jo alder på nettby, right? Hun har aldri hatt sin egen alder der. Det har alltid variert fra 0, til 3. og lignende, aldri sin egen alder. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei Alder er "bare" et tall, sies det. Men synes ikke 15 og 13 er noen ille aldersforskjell. Det kommer jo selvfølgelig an på hvor moden dere er, men det er jo slik at jenter utvikler seg et par år tidligere enn gutter. Så lenge dere liker og er glad i hverandre så må det vel være greit? Lenke til kommentar
Gjest Guest_confused_* Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei Alder er "bare" et tall, sies det. Men synes ikke 15 og 13 er noen ille aldersforskjell. Det kommer jo selvfølgelig an på hvor moden dere er, men det er jo slik at jenter utvikler seg et par år tidligere enn gutter. Så lenge dere liker og er glad i hverandre så må det vel være greit? Mm ja, jeg synes det er greit, tror jeg. Men liksom .. mye skjer fra den tiden du begynner i åttende klasse og begynner på videregående. Jeg ser ihvertfall på jentene jeg hadde i gamle klassen min (vi som gikk ut i tiende) at de har både utviklet seg mentalt og utseende messig siden åttende. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Confused_* Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 "EDIT fra min forrige post" Jeg tok dette opp med en venn av meg, og han synes dette ble litt feil. Så tankene mine flyr nesten bort på at jeg gjør noe galt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå