Thomas :-) Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 mange selge NF7 gal , problemer , osv... ? her! her! her! en til her! hvorfor? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Hva gal Hmmm :-? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 fordi ingen er fornøyd med det.... Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Trenger noe å være galt fordi folk vil selge det?! Finner 259 stk Volvo V70 til salgs på finn.no men, det betyr ikke at det er noe galt med bilen av den grunn... Er meget godt fornøyd med mitt vertfall! Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Finner 259 stk Volvo V70 til salgs på finn.no men, det betyr ikke at det er noe galt med bilen av den grunn... Den har du tenkt lenge på eller hva? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 jeg vet om mye biler Volvo V70 mye problemer og ta bensin mye og osv :o det prate ikke om biler Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Finner 259 stk Volvo V70 til salgs på finn.no men, det betyr ikke at det er noe galt med bilen av den grunn... Den har du tenkt lenge på eller hva? Tenkte ikke så lenge :wink: Men, det var et eksempel på hvor merkelig jeg synes denne posten er. Er vel det man kan kalle en "ikke-sak". (var tilfeldigvis inne på finn.no & så på V70 om noen lurte...) Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Volvo V70 mye problemer og ta bensin mye og osv :o V70 bruker ikke mer bensin en en annen bil på samme størrelse med samme motor, bare så det er klart... Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 en kompis av meg har det kortet, og så vidt jeg vet fungerer alt bra. Så det er nok tilfeldig at mange selger det... vil jeg tro Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kanskje du kan sende en e-mail til de som selger og spør hvorfor dem selger det... Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 ja sendt till alle som selger det.... Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg tipper at de som skal selge er FSB junkies som skal kjøpe revisjon 2.0 isteden.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg tipper at de som skal selge er FSB junkies som skal kjøpe revisjon 2.0 isteden.. Var derfor jeg satte mitt inn ja Men det står i maskina mi nuh. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 det er ikke noe galt med kortet i seg selv, men det har kommet nyere revisjoner som funker mye bedre. dermed skal alle selge de "gamle" for å oppgradere til disse. for det første kan fsb klokkes høyere + andre forbedringer jeg ikke har oversikten over En ting til thomas. Er klar over at du er døv osv. men det hindrer deg ikke i å sette en forklarende overskrift. I overskriften skal det kort stå hva det du skriver handler om. En overskrift som dette: Hææ se det sier INGENTING om hva posten din inneholder når den leses i oversikten over poster. Skriv heller f.eks: Mangen selger Abit NF7, hvorfor? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg ser at ingen nevner hvilken revisjon av hovedkortet de selger, så det er nok rev 1.0-1.2 som selges slik at de kan kjøpe seg et v2.0 kort eller et annet kort istedenfor. Jeg er ihvertfall STOR fornøyd med mitt kort. Jeg oppgraderte fra et ASUS A7N266-C hovedkort og jeg klager ikke på kvaliteten på Abit. Jeg er spesielt imponert over stabiliteten til det kortet her iforhold til nForce 1 kortet jeg hadde før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå