Chaalex Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei, håper noen med litt mer peiling enn meg kan hjelpe meg å forstå hva årspremie er? Ba om et TILBUD på forsikring på valpen min fra Agria dyreforsikring og fikk tilsendt en hau av papirer, blant annet en giro på 742 kr. Rimelig frekt spør du meg, den har betalingsfrist og greier. Det står også at "årspremien" er på 1759 kr. Det mest logiske trodde jeg var at årspremie var hva det kostet i året, men dette får jeg ikke til å stemme i det hele tatt. Hjelp noen? (Ja, jeg har nylig flyttet for meg selv og slike ting er nytt for meg hehe) Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Årspremien er det du betaler pr år på polisen din. 742kr er sikkert første avdrag. De har sikkert forstått at det var et tilbud de ville ha, men de tenker vel at om de legger ved giro så er det lettere å få deg til å godta tilbudet. Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Årspremien er det du betaler pr år på polisen din. 742kr er sikkert første avdrag. De har sikkert forstått at det var et tilbud de ville ha, men de tenker vel at om de legger ved giro så er det lettere å få deg til å godta tilbudet. Takk for svar I såfall burde vel ikke giroen hatt betalingsfrist? - Får sikkert purring på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå