Gå til innhold

Kongo-saken | Tjostolv Moland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan klarte du å trekke en så åpenbar feil slutning? Den er jo ikke ironisk artig en gang, hvis det var det du prøvde på. Siv Jensen er vel mer kjent for å være sinna over alt og alle. Det er jo ikke uten grunn at hun er leder for det som blir kalt protestpartiet.

Sjanseløst, prøv igjen :)

Endret av Jens72
Lenke til kommentar
http://www.vgtv.no/?id=26289

Treningsvideoen til Moland/French

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Ja, dette har ingenting med drapet på sjåføren å gjøre, men det viser at de kan være ganske brutale. Og å skyte en hund? Herregud (det blir ikke vist i videoen, bare snakket om)

En gammel syk hund, med hagle ... for en tragedie...:roll: hadde det vært flå en valp levende, GREIT.

Og er å sparke vann og sand på en helvetesuke å være brutal?

Lenke til kommentar

Kaller dere det klippet BRUTALT? HAHAHA, dere gjør meg triste. Selv om de sparker dem i hode så betyr ikke det at det er BRUTALT. Som Daily-Drifter sa. "er å sparke vann og sand på en helvetesuke å være brutal?" Vedder på at Daily drifter kunne blitt sparket i hode endel ganger uten at han ville ha reagert :) eller andre

Lenke til kommentar

Nei, for all del. Den videon sier ikke noe om skyldsspørsmålet og det ville være dumt å gå ut i fra at de skyldige på bakgrunn av den videon. Men det er vel så naivt å mene at de uskyldige fordi de er norske. Disse teoriene mange i tråden kommer med blir bare teit.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Videoen forsterker vel bare inntrykket mange sitter igjen med - det er mye i denne saken vi ikke vet og mye tyder på at forklaringene så langt ikke holder mål. Forøvrig, for meg med en del erfaring fra forsvaret er det veldig flaut å se på denne videoen. Fullstendig sjanseløst. Utdanning av "skuespillere" ja, sikkert.

Lenke til kommentar
Kaller dere det klippet BRUTALT? HAHAHA, dere gjør meg triste. Selv om de sparker dem i hode så betyr ikke det at det er BRUTALT. Som Daily-Drifter sa. "er å sparke vann og sand på en helvetesuke å være brutal?" Vedder på at Daily drifter kunne blitt sparket i hode endel ganger uten at han ville ha reagert :) eller andre

hva er greia di? de var der frivillig og kunne dra når de ville.

Lenke til kommentar
Alle er uskyldige til det motsatte er bevist, og den videon kan jeg ikke se er relevant til det de er anklaget for.

Skal det bevises, må de dømmes i en rettferdig og ukorrupt domstol.

Videoen er høyst relevant for anklagene om å opprette et militært forbund, på samme måte som at videoene av Mullah Krekar er relevant for å påstå at han er terrorist. Forstår du hvor like disse videoene egentlig er? Bare at Mullah Krekar er en skjeggete muslim. Det er i bunn og grunn den store forskjellen. Jeg føler meg på ingen måte sikker på at disse gutta ikke hadde onde hensikter.

Lenke til kommentar

Eh ja? Skrev jeg noe annet, kanskje?! Skrev bare at de som synes at det som blir vist på klippet er brutalt, aner ikke hva de snakker om! Det der er bare en liten BRØKdel av hva man kan kalle brutalt. For det finnes langt værre enn det der. + at du, jeg og sikkert mange andre der ute ville neppe reagert om noen hadde sparket deg i hode.. som han ene kisen whiner om i klippet.

"Noen dyttet meg ut i vannet. sparket meg.. huff, jeg griiiner"

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Eh ja? Skrev jeg noe annet, kanskje?! Skrev bare at de som synes at det som blir vist på klippet er brutalt, aner ikke hva de snakker om! Det der er bare en liten BRØKdel av hva man kan kalle brutalt. For det finnes langt værre enn det der. + at du, jeg og sikkert mange andre der ute ville neppe reagert om noen hadde sparket deg i hode.. som han ene kisen whiner om i klippet.

"Noen dyttet meg ut i vannet. sparket meg.. huff, jeg griiiner"

sorry tok innlegget ditt som sarkasme. Jeg reagerer selvfølgelig på å bli sparket i hodet, men jeg så ikke akkurat at gutta her ble tuppa i tinningen så de kunne få hjerneblødning... Jeg synes ikke den videon viste noe brutalitet i det hele tatt, kun testing av psyken og utholdenheten på de som kanskje skulle få jobb hos dem. Det er veldig viktig å se hva folk tåler før man legger livet i henda på dem i farlige situasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...