Gå til innhold

Kongo-saken | Tjostolv Moland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjenner kun saken gjennom massemediene, så jeg skal ikke spekulere i om de er skyldige eller ei. Uansett, de fortjener en rettferdig rettsak, og det kan de ikke få i en bananrepublikk som Kongo.

 

Flotte hagestoler de har forresten.

 

Er du interesert på hage stolene? 1million cash. Forresten, fordommer du?

Lenke til kommentar
For en idiotisk rettsak. Skulle vært en menneskerett som beskyttet folk i fra å være innblandet i rettsaker ledet av barberte apekatter.

 

Håper Norge kommer med reaksjoner :)

La oss nå ikke dømme hele befolkningen pga. noen idioter =) Er nok mange som trenger vår hjelp der nede, og de skal ikke lide pga. en håpløs rettsak. Og apekatter har nok en del lavere IQ. De kan ikke snakke fks.

Lenke til kommentar

Jeg ser problemene denne rettsaken lager. HMS Kong Harald har sannsynligvis ikke hørt om Okapier, og nå sitter han sikkert og har veldig lyst på en slik.. Vi burde rett og slett saksøke Kongo i en norsk rettsal på grunn av deres lumske markedsføring rettet mot kongen.

 

Edit:

Selv om jeg sitter og ler her oppe, føler jeg også med disse to som er ofre i denne farsen. Skyldig eller ei, rettferdig rettsak burde man få. Sammenligningen med Saddam blir litt søkt, siden det ikke var veldig tvil om skyldspørsmålet der.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
For en idiotisk rettsak. Skulle vært en menneskerett som beskyttet folk i fra å være innblandet i rettsaker ledet av barberte apekatter.

 

Håper Norge kommer med reaksjoner :)

Vi får nå håpe at dommerne har litt mere vett i hodet enn disse advokatene.

Og jeg kan ikke skjønne at staten kongo kan tro at de vil komme noen vei med å fremme en erstatning på 3000milliarder kroner. Det er jo helt latterlig.

Lenke til kommentar
For en idiotisk rettsak. Skulle vært en menneskerett som beskyttet folk i fra å være innblandet i rettsaker ledet av barberte apekatter.

 

Håper Norge kommer med reaksjoner :)

La oss nå ikke dømme hele befolkningen pga. noen idioter =) Er nok mange som trenger vår hjelp der nede, og de skal ikke lide pga. en håpløs rettsak. Og apekatter har nok en del lavere IQ. De kan ikke snakke fks.

Siden desse idiotene er advokater og aktorer, betyr det at de sannsynlgivs har mest utdanning og også de smarteste av apekattene der nede.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva som er vitsen med å hisse seg opp. Selvfølgelig betaler ikke norge. De blir dømt til døden, ingen vits i å starte krig på grunn av to personer som var på feil sted til feil tid. Vi kommer til å fortsette å gi de fattige personene i landet penger. Ingenting endres. Fakta.

Lenke til kommentar

Siden de krever 3000 milliarder av Norge i denne parodien på en rettssak, så spørs det vel om disse apekattene som driver denne "rettssaken" har noe særlig høyere IQ enn skonummeret, spesielt siden de ikke klarer å forstå at et slikt fantasikrav ødelegger ethvert skinn av seriøsitet som denne "rettssaken" evt hadde i begynnelsen.

 

Nå fremstår jo hele rettssaken som et sirkus, og kun som et forsøk på pengeutpressing.

Jeg tror også at vi nå kan gå ut fra som sikkert at de tiltalte er uskyldige i det som tiltalen lyder på.

Lenke til kommentar
Nå fremstår jo hele rettssaken som et sirkus, og kun som et forsøk på pengeutpressing.

Jeg tror også at vi nå kan gå ut fra som sikkert at de tiltalte er uskyldige i det som tiltalen lyder på.

At rettsaken er en variant av Nigeria-brev er vel hevet over enhver tvil. Men jeg er nå ikke like sikker som deg på at Moland og French er de uskyldige turistene de hevder heller. De hadde helt sikkert leiesoldat-business å bedrive. Uflaks å bli tatt i et slikt land, og uflaks for landet at "domstolene" deres blir blottlagt.

Lenke til kommentar

jeg tror ikke de er så dumme som enkelte her tror. Jeg tror enkelt og greit de prøver å skaffe så mye oppmerksomhet som mulig rundt saken for at en eventuell frikjennelsessum skal virke innenfor rimelighetens rammer for det rike oljelandet norge. Dette spillet er nok for å få folk til å engasjere seg for å få de hjem, og for å få en størst sum mulig..

Lenke til kommentar
Nå fremstår jo hele rettssaken som et sirkus, og kun som et forsøk på pengeutpressing.

Jeg tror også at vi nå kan gå ut fra som sikkert at de tiltalte er uskyldige i det som tiltalen lyder på.

At rettsaken er en variant av Nigeria-brev er vel hevet over enhver tvil. Men jeg er nå ikke like sikker som deg på at Moland og French er de uskyldige turistene de hevder heller. De hadde helt sikkert leiesoldat-business å bedrive. Uflaks å bli tatt i et slikt land, og uflaks for landet at "domstolene" deres blir blottlagt.

Om de er turister eller leiesoldater er det samme. De fortjener en rettferdig rettsak, skyldige eller ei - og det får de neppe i Kongo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...