Ovnsbakt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Skulle vi hatt krevd det samme når enn innvandrer tok livet av noen her i landet, hadde statskassa vært rimelig brei ja. Jeg ler Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg håper virkelig at Staten Norge tar ansvar og klager dette inn for internasjonale styresmakter. Om de er skyldige eller ei er for meg totalt irrelevant, de fortjener en ordentlig rettssak, ikke den parodien som tar sted nede i Afrika. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Helt enig! Skulle tro de sitter en gjeng med apekatter og styrer rettsaken! Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dette er topp underholdning. Nordmenne er trygge, de er verdt så mye penger nå at det er like før de får eget luksusfengsel. Alle vil vite om noe skjer med dem uansett. Dette må det bare bli film av, jeg foreslår tittelen: "Guttetur i Afrika - Helt Kongo". Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Greit nok at gjennomsnitts IQ i Kongo er 73, men det må da være grenser for hvor mye de skal drite seg ut. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Enig. Er jo absurd og kreve så massive pengebeløp! Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg gleder meg til morgendagen, det er jo alltid mulighet for at flere vil kreve penger. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kjør på med MJK eller FSK. Få de hjem, og vis de som kommer med absurde påstander hva de virkelige spesial-operatørene våre kan. Hele greien er en skam. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Diskusjon.no vil også ha noen mill. siden saken diskuteres i vårt forum... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 @Lerkendal: Basert på di siste uttalelsene dine,virker det som du støtter Kongoleserne? Denne saken er jo Roflcopter fra ende til aen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ja, vi vi også ha penger! Men sant det, kjør på med MJK eller FSK. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Min tremenning krever penger, siden jeg følger Kongosaken, selv om tremenningen ikke vet om det. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Men seriøst, før eller siden (etter 2-3 år kanskje) vil nok spørsmålet dukke opp hvorvidt man skal/bør betale en "minnelig sum" penger for å få disse to karene hjem til Norge. Da vil det også med en gang danne seg to fraksjoner i meningsutvekslingen; 1. De som er imot enhver kompensasjon, la de sitte der de sitter 2. De som synes det viktigste er å få gutta hjem, selv om det minner om utpressing Hva er riktig å gjøre? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvordan kan de forvente de at Norge skal betale 3 _billioner_ norske kroner? Hele rettsaken er jo en vits. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kongoleserne ødelegger jo bare for seg selv mtp denne saken i fremtiden når den tas for en internasjonal domstol. Slik det stiller seg nå er det nordmennene som har den mest troverdige forklaringen, selv om de ikke har forklart seg i rettssalen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen må forte seg å fortelle kongen disse triste nyheter!... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Men seriøst, før eller siden (etter 2-3 år kanskje) vil nok spørsmålet dukke opp hvorvidt man skal/bør betale en "minnelig sum" penger for å få disse to karene hjem til Norge. Da vil det også med en gang danne seg to fraksjoner i meningsutvekslingen; 1. De som er imot enhver kompensasjon, la de sitte der de sitter 2. De som synes det viktigste er å få gutta hjem, selv om det minner om utpressing Hva er riktig å gjøre? Det riktige er å stoppe uhjelpen til rakkerfantene klarer å oppføre seg. Man må aldri forhandle om slike ting da blir det bare mye værre neste gang. I tillegg vil gi denne typen mennesker motiv for å fabrikere saker. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Synes Norge kan gjøre et kompromiss slik at man får avsluttet sirkuset. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jaja, vi slipper nå i alle fall å krangle om hva vi skal gjøre med Statens pensjonsfond - Utland i framtiden. Synd å miste alle pengene på denne måten, men en rett skal være rett. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 3000 norske milliarder er jo helt sinnsykt og kreve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå