Josten Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 sitter vanlige kulepenner da? blir det ikke sånn at det gnikkes utover med en gang man kommer borti kortet? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 tror det er slik beskyttelses lakk, mener ha sett det på biltema, transparang hinne som beskytter elektronikk. Hmmz mulig ha på en 10-12 lag slikt senke i vann tro? ... Minner meg om en gang jeg leka meg med en sprayboks som står på en hylle i bua... Det sto en gammel metall drops boks der med transistorer og noe i... Så tok jeg sprayboksen og spraya et tykt lag oppå og rundt boksen... Neste dag var det tørka og det lå en hinne over boksen og mellom boksen og hylla, boksen satt godt fast, tror jeg brukte en hammer for å få den løs... Når det gjelder slike UV penner skal jeg leke meg endel med slike jeg også når jeg får meg ny pc, sammen med UV reaktive kabler, og en etch fylt med UV tusj blir pc'en svært UV reaktiv... Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 syns dette er mye tøffere Sånn har jeg men jeg må si at det var en sørens jobb Det var jo driitrått da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå