Gå til innhold

Hva synest dere om desse bildene og hvor kan jeg kjøpe lignende klær?


Anbefalte innlegg

Hvor kan kjøpe klær som dette? Elsker stilen(e) som er på desse bildene.

post-125249-1249532354_thumb.jpg

post-125249-1249532437_thumb.jpg

post-125249-1249532619_thumb.jpg

post-125249-1249532635_thumb.jpg

post-125249-1249532711_thumb.jpg

 

Hva synest dere? er det kansje litt mye å gå med sånt på en skoledag i 3 klasse vidergående? eller hva synest dere?

Hvor kan jeg kjøpe mer sånt egentli? Bor i ålesund (egentli litt utenfor, men drar dit for å shoppe) så har greit utvalg av butikker, men ikke et fantastisk ett.

 

Bonus spørsmål! Kjøper litt basisplagg som enkle gensere, cardigans etc på billige butikker som H&M etc, vet dere om andre billige og bra butikker som har klær som faktisk holder seg litt i formen etc?

Bonus spørsmål 2, Hvor kan jeg få kjøpt noen rimelinge skinny/slim fit jeans? :)

 

ps. Er litt skeptisk på nettbutikker, pga jeg har en form som gjør at jeg må prøve bukser før jeg kjøper, men for all del gi meg forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Carlings er nok ikke helt det rette stedet å lete.

Jeg ville sett på merker som J. Lindeberg, Filippa K og NN.07 for farget bukser/chinos, vet at alle merkene har flere modeller.

Billige slim fit-jeans finner du fra Cheap Monday, de ligger på 500,-.

 

Fikk også litt assosiasjoner til Rick Owens av fjerde bildet, vet at de har noen t-skjorter/langermete gensere som ligner, og ofte brukes til layering - men de selges ikke i Norge og ligger vel på rundt tusenlappen. Disse er da semi-gjennomsiktige og nokså tynne.

Kan sikkert finne noe billigere, men semi-gjennomsiktige gensere er ikke helt i min gate.

 

Videre ser det ut som det er kjøpt en peacoat og brukt flere lag med forskjellige lengder.

Buksene kan du nok finne mange steder, og igjen kan du nok sjekke Cheap Monday.

 

Til Thomas Burberry-kolleksjonen; bukser, som sagt, J. Lindeberg, Filippa K og NN.07.

Den brune strikkegenseren på bildet til høyre ligner litt på en jeg så fra NN.07, i tillegg mener jeg å huske at jeg har sett en lignende i en annen farge fra Filippa K, dog usikker på om det er SS 09 eller FW 09.

 

 

Dette ble litt rotete og sikkert mye rabbel, men det var bare et par merker som slo meg at kunne ha noe lignende. Du får selv lete opp butikkene!

Lenke til kommentar

Bilde 3 syns jeg nesten var litt for catwalk (om det er lov å si) til å brukes på skolen. I og med at det fortsatt er vgs vi prater om her. Hadde du vært en frika arkitekt eller motestudent hadde det vært noe annet. hehe

 

Men det andre bør da være fullt mulig. Kle deg i det du selv vil og synes ser bra ut og drit i folk evt mener om stilen.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Shush ;O

 

Er en /fa/ flyktning ; D

Beste tråden som har vært på en stund

Edit: Med flyktning mente jeg at jeg er lei av : HITLER YOUTH HAIR CUT! ANOREXIA IS THE WAY TO GO, HIPSTER HIPSTER HIPSTER.

Er litt mer sivelisert her ;)

/fa/ Har vært sånn siden siden de adda det :p

 

 

"All dressed up, and nowhere to go.."

Endret av Kruuger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...